Dorináék tavaly karácsony után repültek volna haza Londonba, de a Ryanair beiktatott nekik egy 6 órás várakozást. Panaszukat simán elhajtották azzal, hogy a repülőgép meghibásodása rajtuk kívülálló tényező, ezért nem fizetnek. Erre a levelükre csak faxon lehetett válaszolni, de sikerült, mondjuk hiába, másodjára sem fizettek. A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság 4 hónap alatt kiderítette, hogy nekik van igazuk, de kártérítést akkor sem kapnak. Az állam viszont behajtott 800 ezer forintot bírság formájában. Hogy mi? Ha egy konkrét fogyasztói panasz kapcsán megbírságolnak egy céget, akkor miért nem a károsultak kapják a pénzt, miért az állam? Bónusz: a Békéltető Testület annak ellenére nem hajlandó lefolytatni nélküle a tárgyalást, hogy közölte velük, hogy külföldön él, és nyugodtan csapassák. A tortenetunk a kovetkezo: tavaly Karacsonykor hazalatogattunk London – Stansted repterrol a Ryanair legitarsasaggal Magyarorszagra. A visszaut 2012. december 30-an a hajnali jarattal volt esedekes ugyanerre a repuloterre, ugyanezzel a legitarsasaggal. A Liszt Ferenc repuloterre erkezve sehol sem lattuk jelet a kesesnek, igy a legnagyobb nyugalommal adtuk fel a poggyaszunkat es mentunk a biztonsagi ellenorzes fele. Elbucsuztunk a testveremtol, majd kezdetet vette a szokasos procedura, amin emlekeim szerint 20-30 perc alatt sikeresen at is estunk. Ezt kovetoen kerestuk a kaput, ahova mennunk kellett volna a gephez es akkor ert minket a sokk: 6 orat kesik a repulogep, vagyis ha atszamolom, akkor fogunk felszallni, amikor mar az angliai otthonunkban kellene megerkeznunk. Visszamenni ugye mar nem tudtunk, igy a testveremet hiaba hivtam volna vissza, hogy vigyen minket vissza, ezert nem maradt mas, csak a varakozas. A 6 ora alatt sehonnan sem kaptunk semmifele informaciot a jogainkrol, lehetosegeinkrol, nem lattunk Ryanair-es dolgozokat, ahogy felvilagositottak volna az utasokat, vagy etelt, itlat osztottak volna es e-mailben is kesve erkezett az informacio, egesz pontosan a 6 oras varakozast kovetoen, amikor felszallt a gep (Angol ido szerint 11:48 perckor kaptam meg a levelet, ami magyar ido szerint 12:48) . Ezt a termeszetesen mar csak Angliaban olvastam el, igy ekkor kerultunk tisztaba a jogainkkal, amit mar nem tudtunk volna ervenyesiteni. [...] Bővebben!
Miért nem a károsultaknak szedi a pénzt a Fogyasztóvédelem?
Forrás:
Tékozló Homár
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Kapcsolódó cikkek
Népszerű az Interneten
Itthon
- 2024. May 18., 20:12
Elképesztő árak a Balatonnál, erre fel kell majd készülnie a nyaralóknak
Itthon
- 2024. May 18., 12:02
Ez fájhatott – Hatalmasat zuhant Varga Judit
Itthon
- 2024. May 18., 20:13
Lázár János erre azt mondta, hogy "soha", Vitézy Dávid pont szembemenne ezzel
További ajánlatok
Sport
- 2024. May 18., 13:51
Horribilis összegért cserélt gazdát a szalvéta, amellyel a 13 éves Messi szerződtetésére vállalt kötelezettséget a Barcelona
Itthon
- 2024. May 18., 08:25
Csak győzze követni – Jégeső után napsütés
Új hozzászólás