Györgyinek elkavarodott a csomagja, miután megszűnt a Pick Pack-pont, ahova eredetileg vitték volna. A második helyről nem küldtek értesítést, így a csomagját visszaszállították a boltba. A harmadik Pick Pack ponton eljátszották ugyanezt. Lehet, hogy ez a rendszer még nem teljesen üzemkész? Tisztelt Shopline,sajnálattal közlöm Önökkel, hogy nem tudom értékelni a megrendelt terméket, ugyanis még nem sikerült hozzájutnom. Csatolom a közben kézhez kapott emaileket - 2013. 06. 25-én küldtem el a rendelésem, a kiválasztott pick pack pont átvevőhely közben megszűnt, telefonon egyeztettem a kollégájukkal egy új pontot, ahonnan viszont nem küldtek értesítést, hogy megérkezett a csomag, ellenben arról már értesítettek, hogy visszaszállították, mivel nem mentem érte. [...] Bővebben!

Forrás: Tékozló Homár
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.