Kisebb csodának kellene történnie ahhoz, hogy idehaza egy légitársaság, vagy szálloda egy utazási blogon közzétett reklamáció miatt megváltoztassa addigi szolgáltatásait. Az Egyesült Államokban nemrég ez történt: egy turista blogján tette közzé felháborodását egy légitársaság gyakorlata miatt, a bejegyzést több utazási blog is átvette, s néhány nap múlva a légicég a nyomás hatására javította hibáját. Az eset nem egyedülálló, de az ellenkezőjére is van példa: a bloggerek akár egy kávézó, vagy hotel forgalmát is fellendíthetik.

Forrás: origo.hu
Feltöltő: norbit
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Hoppare
Nagy erő! Ha valaki ügyesen lovagolja ezt a lovat akkor nagy dolgokat tud elérni :)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.