Sok instagramozó nem megmutatta, hanem felmutatta.
Visszafelé sült el az #ujatmutatunk szlogen – számolt be a kretív.hu és a 444. Kedden jelentkezett megújult külsőjével a Origo. A kormányközeli oldal az új dizájnt influencer kampánnyal is hirdette. Az Origo friss reklámkampányának eredeti hastagje a következő volt:
#ujatmutatunk.
Ebben eredetileg különböző instagramozók arról posztolnak fotókat, hogy éppen az Origót nézik a telefonjukon, a bejegyzések szövegében pedig megemlítik, hogy nemsokára ők maguk is meg fognak tartalmakkal jelenni a lapban.
Azonban mindez nem jól sült el. Ezt ugyanis elkezdték ténylegesen is használni a felhasználók, ami a találati oldalon könnyen ellenőrizhető az Instagram közösségi oldalon.
Az első pár, #ujatmutatunk hastaggel felcímkézett poszt most ugyanis a következő:
A kommentekben is elszabadult a pokol. Az origo.hu és az influencerek újabb posztjaiban az újat mutatunk szlogen el is tűnt már, miután több felhasználó az ujjat mutatunk átirattal és ezt ábrázoló fotóval válaszolt a kampányra.
Forrás: kreatív.hu, 444
Fotók: Instagram
6 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Új hozzászólás