Sok instagramozó nem megmutatta, hanem felmutatta.

Visszafelé sült el az #ujatmutatunk szlogen – számolt be a kretív.hu és a 444. Kedden jelentkezett megújult külsőjével a Origo. A kormányközeli oldal az új dizájnt influencer kampánnyal is hirdette. Az Origo friss reklámkampányának eredeti hastagje a következő volt:

#ujatmutatunk.

Ebben eredetileg különböző instagramozók arról posztolnak fotókat, hogy éppen az Origót nézik a telefonjukon, a bejegyzések szövegében pedig megemlítik, hogy nemsokára ők maguk is meg fognak tartalmakkal jelenni a lapban.

Nagyon nem jól sült el az Origo új influencer kampánya – fotó

Azonban mindez nem jól sült el. Ezt ugyanis elkezdték ténylegesen is használni a felhasználók, ami a találati oldalon könnyen ellenőrizhető az Instagram közösségi oldalon.

Az első pár, #ujatmutatunk hastaggel felcímkézett poszt most ugyanis a következő:

Nagyon nem jól sült el az Origo új influencer kampánya – fotó

A kommentekben is elszabadult a pokol. Az origo.hu és az influencerek újabb posztjaiban az újat mutatunk szlogen el is tűnt már, miután több felhasználó az ujjat mutatunk átirattal és ezt ábrázoló fotóval válaszolt a kampányra.

Forrás: kreatív.hu, 444

Fotók: Instagram

6 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Aki Én
A számtalanul sok pert elbukó origó nem egy közkedvelt felület. Megértem...
Ábel
Az Origóban is csak az ágyakat, és nem a kurvákat cserélték. :-)))))
namihami
A fagyi ismét. És ez most csokifagyi. Legalább is, amit kívánnak nekik, az barna színben pompázik.
hidip
Szeretne lányt találni egy éjszakára? Üdvözöljük - 3sex.club/propeller

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.