Három és fél százalékkal kevesebb élelmiszert, háztartási cikket és kozmetikumot vásároltak Magyarországon a negyedik negyedévben, az előző év hasonló időszakához képest - derül ki a Nielsen piackutató csütörtökön közzétett adataiból. Bár a vásárlók igyekeztek a legtöbb napi fogyasztási cikket olcsóbban, akcióban beszerezni, a piacvezető márkákért továbbra is hajlandóak voltak több pénzt adni, így ezek forgalma nem változott, sőt gyakran nőtt.

Forrás: boon.hu
Feltöltő: shine111
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.