Nyakunkon a nyári szezon, egymás után bukkannak fel vadonatúj reklámfilmek a YouTubeon (A Márvány utcai kanyarban még mindig kellemes ünnepeket kíván valami nagyáruház óriásplakátja). Ugye emlékeznek a két idiótára, akik az arcukkal kapták el a feléjük dobott napszemüveget? Naná, hogy emlékeznek. Most itt a Ray Ban új vírusvideója, melyben látszólag egy kaméleon a főszereplő. Valójában meg persze az új, színes kollekció. Másik leletünkben egy igazi YouTube sztár, Numa Numa guy szerepel. Nézzék csak, itt az eredeti film, amivel Gary Brolsma örökre beírta magát az internet történelemkönyvekbe. Az időközben vérprofi tátikaszínésszé fejlődött srác ezúttal pénzért bohóckodik: a Martin Agency sorozatot készít, melynek első epizódjában a Geico biztosítótársaság logóállatkáját szeretné Numához kötni. A reklámban az a szép, hogy semmilyen felirat, url, vagy 1-800-as hívószám sem rontja el az amatőr hangulatot. Hátul a terráriumot figyeljék!

Forrás: Kultplay
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.