A közösségi média kutatásokra és tanácsadásra specializálódott angol Trendstream GlobalWebIndex néven kutatássorozatot indított 2009-ben, melynek célja, hogy 16 nagy internetpiac működését vizsgálja, különös tekintettel a közösségi média használat trendjeire: A vásárlás előtt interneten leginkább megkutatott termékcsoportok; Az internetes kapcsolatoknak jelentős a márka megítélésre gyakorolt hatása; Az internet és a közösségi média szerepe jelentős a márkával kapcsolatos fogyasztói vélemény kialakításában; Cselekvésre ösztönző céges tevékenységek az interneten.
Forrás:
kozmedia.blogspot.com
Feltöltő: Gárdos Attila
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás