Az elhúzódó recesszió továbbra is meghatározza a Pannon gazdálkodását, a társaság bevétele az első negyedévben 39,2 milliárd forint volt, ami 4,1 milliárd forinttal marad el az előző év hasonló időszakáétól. A cég egy előfizetésre jutó átlagos havi árbevétele ("blended ARPU" index) 12 százalékkal maradt el a 2009. negyedik negyedévi értéktől. Anders Jensen, a Pannon vezérigazgatója kiemelte, változatlanul fő céljuk, hogy jobb ár-érték arányt nyújtsanak szűkös forrásokból gazdálkodó ügyfeleiknek, valamint jó készpénzgazdálkodással és költségcsökkentéssel forrásokat szabadítsanak fel új termékek és szolgáltatások fejlesztésére. A hatékonyságnövelő intézkedések és a jövőbeni növekedést szolgáló átszervezés eredményeként az EBITDA-ráta - a cég közlése szerint - kedvező szintű, 42,1 százalékos. A beruházási költségek 1,7 milliárd forintot tettek ki 2010 első negyedévében, ami 38 százalékkal marad el az egy évvel korábbi szinttől. Az idei beruházások elsősorban a mobil szélessávú technológiákat érintik. A recesszió ügyfélköltésre gyakorolt negatív hatása miatt 29 ezerrel csökkent az előfizetések száma, a negyedév végén a Pannon 3,582 millió előfizetéssel rendelkezett, míg a kártyás piaci részesedés 32,98 százalékra szűkült.

Forrás: iPon
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.