Egyre kevésbé hatnak ránk a reklámok, újabb felmérések szerint már alig olvassuk el az akciókat hirdető feliratokat a boltokban. A hirdetések áradatában immunisak lettünk; a reklámipar szakembereinek alaposan fel van adva a lecke, ha az üzenetüket tényleg el akarják juttatni a közönséghez úgy, hogy az meg is maradjon a fejünkben. Ahhoz pedig valóságos művészi kvalitások kellenek, hogy egy reklámfilmet sokan végignézzenek a Youtube-on, megosszák a közösségi oldalakon és akár közvetlenül a videó hatására meg is vegyék a szóban forgó terméket – vagy elgondolkozzanak az üzeneten, ha éppen ez volt a cél. Most mutatunk három olyan hirdetést, amitől tátva maradt a szánk.
Forrás:
evamagazin.hu
Feltöltő: evamagazin
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás