Az ARworks nevű mobilfejlesztő cég érdekes próbának vetette alá a hazai weboldalakat. Megvizsgálták 38 hazai autóimportőr weboldalát MacBook Prón, majd iPhone 5-ön és egy Sony androidos készüléken. Arra voltak kíváncsiak, az oldalaknak van-e valamilyen mobilra optimalizált változata. Hogy ne kelljen nagyítgatni az olvasáshoz, menünyomáshoz, ne kelljen a flash tartalom helyén egy nagy büdös semmit nézegetni. Meglepő módon kiderült, hogy a legtöbb márkának nincs ilyen a magyar piacon: az október3-6. között végzett teszten az oldalak 31 százalékának volt valamilyen mobiloptimalizált megoldása, ezek közül azonban három angol nyelven volt csak elérhető. Összesen tehát 24 százalékuk mondhatta el, hogy kimaxolta a mobilkorszakot, legalábbis egyelőre. A narancssárga gyártóknak van mobilváltozata. A lemaradottak között olyan márkákat is találunk, mint az Audi, a BMW, a Ferrari, a Jaguar vagy a Mercedes. Az ARworks által készített összeállításban az összes vizsgált oldalról megnézhetitek a screenshotokat, néhányan az eminensek közül: És néhány a renitensek közül:

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

csikknorisz
Nem kedvelem a weboldalak mobil verzióját. Egyre több ad be ilyen lebutított, gagyi változatot. Mindig átváltok teljes nézetre. Csak olyankor meg általában visszadobnak a kezdőlapra, ahol bogarászhatom ki újra a cikket, ha ott van még egyáltalán.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.