Magyarországon még nem üzemel ilyen, a nagyvasúti és a villamospályát egyaránt használó közlekedési rendszer, ezért szükség van a szabályozási háttér kialakítására, az intézményi modell kidolgozására, a pályahasználati díj rendszerének módosítására – mondta a sajtóreferens. Göbl Vilmos hozzátette, a mintegy 230 millió forintos projekt részeként 2014 végére elkészülnének a javaslatok a többi között arról, hogy mely hazai jogszabályok módosítására van szükség és milyen intézményi modellben működhet majd a szolgáltatás.

Forrás: holvezessek.hu
Feltöltő: holvezessek.hu
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

3 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Mobil123
Jajaj! Bocsi de @entero: Te is benne vagy a buliban?? Mert azért na a barátság kötelez:-)
entero
@Mobil123: Először azt olvastam, trambulin...:-)) Vannak barátságok, amelyek köteleznek, de nem mind. Egyébként Vásárhely és Szeged között az út autóval 15 perc.
Mobil123
@entero: Nahát akkor ez nagyon laza barátság:-)

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.