Itthon viszonylag ritkán lehet belefutni a cupertinóiak hirdetésébe, inkább csak a blogokon tudod megnézni az Amerikában persze ezerrel tolt reklámokat. Például ezt a legutóbbit, amiben megint nagyon jól éreztek rá arra, hogy mivel lehet eladni az embereknek egy terméket: nem valószerűtlen, de jópofa szituációk bemutatásával, hanem izgalmas, de attól még nagyon is hiteles élethelyzetek felvillantásával:   És közben itthon is elkezdték tolni a hirdetést. Nem ezt, hanem az eggyel korábbit, ami egyébként ugyanazt az elvet követi, mint az új, csak valamivel hétköznapibb felhasználási lehetőségeket vázol:   A reklámot Emmert József látta az Flim+-on fél 10 körül a Sötét Lovag egyik szünetében, méghozzá teljesen honosítva, ami azt jelenti, hogy a végén magyar nyelvű volt a felirat. Nem nagy ügy, csak mondom.

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.