Mondhatni egy korszak ér véget azzal szeptember elején, hogy a Telenor Magyarország lezárja a Djuice díjcsomagok értékesítését. Ezzel újabb mobilmárka tűnhet el itthon, nem minden alap nélkül: a fiatalok számára ma már egészen más hívószavak vonzóak a mobiltelefóniában, mint a Djuice-koncepció születésekor, több mint egy évtizede.

Forrás: HWSW
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.