Az, hogy a Samsung folyamatosan kóstolgatja az Apple-t, már majdhogynem megszokott. A dél-koreai óriáscég még mindig úgy viselkedik, mint a piacra belépő elsőéves kisvállalkozó, aki a nagyok hátán akar feljebb jutni, és nem a saját termékének innovációit, hanem a versenytársak hiányosságait emlegeti. És ahogy a legutóbbi reklámban is, a sajtó következetlenségét, amivel rengeteg értékes barátot szerez a lapoknál is: Viszont most az Apple Pay-jel a cupertinóiak egy új területre is beléptek, ahol szintén érdekeket sértenek. Kíváncsi voltam, ki lesz az első, aki fegyvert ránt. A PayPal lett a befutó: [...] Bővebben!
Forrás:
Appleblog
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás