Még azt sem tudjuk igazán, miért is lesz jó nekünk az Apple Watch, egyesek máris tisztában vannak vele, hogy _nekik_ miért lesz jó: hirdetési felületnek.  Mi másnak. A TapSense mutatta be az első hirdetéstervező toolt az Apple még piacra sem dobott okosórájához. Az SDK-t fejlesztők, ügynökségek, brandek használhatják majd, hogy tolják a lokáció alapú ajánlatokat nekünk. Ugyanaz folytatódik tehát, ami az iBeaconnel elkezdődött: shoppingolás közben személyre szabott ajánlatok jelennek meg, csak ezúttal nem kell hozzá elővenni a telefont. Óriási. Az új fejlesztői eszközökkel, azt állítják, lehetőség lesz átlépni az egyszerű “mutatom a bannert” típusú display hirdetésen, az Apple Watch glancokkal többre van lehetőség, hogyaszongya [...] Bővebben!

Forrás: Appleblog
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.