Tartalommarketing vagy content marketingnek nevezünk minden olyan marketing tevékenységet, amely valamilyen tartalmat állít elő és azt a megfelelő helyeken közzéteszi azzal a határozott céllal, hogy vásárlókat szerezzen. A tartalommarketingnek különféle formái léteznek, az információkat több módon mutathatják be. Ide tartoznak például a cikkekben megírt hírek, a fotók, videók, e-könyvek, esettanulmányok, használati utasítások, applikációk, hogy csak néhányat emeljek ki a lehetőségek közül. Célunk tehát, hogy célpiacunknak olyan értékes tartalmat adjunk, amely jó minőségű, releváns tartamommal bír, így növelhetjük üzleti eredményeinket. A megfelelően megtervezett tartalommarketing növeli a látogatottságot, növeli az olvasottságot, és erősíti a márkahűséget.

Forrás: honlapseo.hu
Feltöltő: Burai Barbi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.