A kulcsszókutatás lényege, hogy megtaláljuk azokat a kereső szavakat amire a célpiacunk kereshet. Legyen az termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó kulcsszó. A kulcsszó minden esetben releváns legyen az aktuális aloldalunkra vagy kategória oldalunkra. Nem kis feladat a megfelelő kulcsszavak megtalálása, de ez fogja a későbbi életét meghatározni weboldalunknak a keresőben. Fordítsunk kellő hangsúlyt a kulcsszókutatás elvégzésére, ne sajnáljuk az időt rá. Kulcsszavak megtalálása Képzeljünk el egy háromszöget úgy, hogy a háromszögünk csúcsa lesz a fő kulcsszó. Először is keressük meg azt a kulcs kifejezést, ami a legjobb, legrelevánsabb és elég sokan keresnek rá. Ez az én esetemben a keresőoptimalizálás. Ez lesz a háromszögünk legfelső pontja. A következő szintre keressünk 4-5 kulcs kifejezést, amelyek ugyan azt jelentik, vagy közeliek a fő kulcsszavunkhoz. Így haladunk szintről szintre lefelé.

Forrás: mis.hu
Feltöltő: zöldhulladék
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.