Digitális marketing trendek 2023 3. rész - A személyre szabott tartalom - Ha ezt a cikket olvasod, akkor nyilván tudod, hogy a tartalom a király. A tartalommarketing világában a személyre szabott tartalom a legújabb hullám, ami képes arra, hogy kapcsolatot teremtsen a márka és az ügyfél között. 2019-ben készült felmérés szerint a személyre szabott tartalom jobb vásárlási élményt nyújt. Az olvasók és a vásárlók fontosnak érzik azt, hogy a márkák személyesen szólítsák meg. Minden felhasználó számára megfelelő tartalmat nyújt a személyre szabott tartalom, amit a korábbi keresési viselkedés alapján állít össze a rendszer. Ez egy olyan trend, amely a keresőoptimalizálásra is nagy hatással lesz a jövőben. Az Adidas márka egy nagyszerű példa arra, hogy hogyan lehet alkalmazni a személyre szabott tartalmat. A különböző e-mailek küldése során használják ezt a technológiát. Minden korábbi lehetőségnél egyre nehezebb dolog a tartalomgyártás során megragadni a felhasználók figyelmét. A...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.