A távközlési vállalat számláit tíz éve a Xerox Magyarország nyomtatja és borítékolja. Azóta hat és fél egyenlítőnyi készült.

Forrás: IT café
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

symboltech
Gratulálok a Xeroxnak, nem kis teljesítmény. Főleg akkor, ha ezt felelősséggel is csinálják. Nehezen tudnám a Magyar Telekomnak azt mondani, hogy bocsi, tonert kell cserélnünk, 2 napot késnek a számlák.

Ennél fontosabb szerintem, hogy mikor térünk át valamilyen elektronikus adatküldésre vagy lekérdezésre? Sok teleofnhasználónak van email címe (talán @t-online.hu a vége?), amelyekre ki lehetne küldeni az úgyis átutalással vagy csoportos beszedési megbízással kiegyenlített számlákat, értesítőket.
(Magánszemélynek nem is kell számla, csak egy nyilatkozat, hogy ennyi a díj, stb.)

Ennél még egyel jobb a lekérdezhetőség. Amikor web-en le tudnám kérdezni minden hónap 20-án, hogy milyen teljesítendő tételeim vannak: telefon, gáz, villany, stb. Vannak már ilyen csoportosulások (a díjbezsedő is ilyen), de a web-es integráció még csak pár cégnél van jelen.

Le a papírokkal!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.