Fahidi Éva másodszor találkozott Angela Merkel, német kancellárral, aki február 2.-án Budapesten a miniszterelnök és az államfő mellett, az Andrássy Egyetem diákjaival is eszmét cserélt, majd a budapesti zsinagógába látogatott. Ha van egyetlen érték a Földön, akkor az az emberi élet. Mert megismételhetetlen és visszahozhatatlan – mondta Fahidi Éva, aki korábban interjút adott az Origónak. 

Forrás: Origo
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

106 hozzászólásarrow_drop_down_circle

1magyar
A Don-kanyar túlélőjét is bemutathatták volna neki! Nem csak őket sajnáljuk, ne legyen kettős mérce!
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
1magyar
A Don-kanyar túlélőjét is bemutathatták volna neki! Nem csak őket sajnáljuk, ne legyen kettős mérce!
oncogito
@1magyar: - ott is magyar áldozatok vannak és itt is.
Ha őszintén sajnálja mindkettőt, akkor rendben. Ha nem, akkor nálad a kettős mérce.
Azon kívül ma a zsidózás sikk, míg a Don kanyar áldozatait senki nem gyalázza.
m.macskosz
Nem pontosan értem, miért kell Angela Merkelnek kétszer is találkoznia valakivel?
Feltételezem, első alkalommal is tisztában voltak vele, hogy a II.világháború véget ért.
Tudtommal a németek és a csatlósaik (Mo.) elég szépen perkáltak a túlélőknek...
tivoli
Vagy egy Ukrajnai Holodomor l932-33 túlélőt. Akik kártérítést sem kaptak soha.
36
@tivoli: Engem az zavar, hogy a zsidóság a holokausztból üzletet csinál, már 70 éve. Egyébként a tehetős zsidók, mind kivásárolták magukat, vagy kivándoroltak legtöbben még a háború előtti években. Ez nem cserbenhagyás és tragédia, a zsidóságon belül?
1magyar
@oncogito: Nem, én mindkettőt sajnálom, csak a Don-kanyariak nem csinálnak ekkora felhajtást.
Mindkettő borzalom volt.
Meine Ehre heisst Treue
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
m.macskosz
@Meine Ehre heisst Treue: "Az a faj nem érték, amely a bolygót tudatosan tönkreteszi."
..és előtte is már önmagát öldösi..
oncogito
@1magyar: - talán azért nem, mert a Don kanyar túlélőit ma senki nem gyalázza és átkozza. A Don-kanyar megismétlését nem akarják, de a holokauszt esetében sokszor emlegetik, hogy "lenne rá igény".
Amíg a náci szellem él ebben az országban, addig a magyar és nem magyar zsidó áldozatokról, bizony rendszeresen kell emlékezni.
oncogito
@m.macskosz: - úgy gondolod, amit a zsidóüldözéskor, a népirtáskor elvetetek családoktól, azt mind visszaadták?
Irigyled a kárpótlást? Térj be a zsidók közé, majd meglátod, mennyi értéke van!
m.macskosz
@oncogito: Ne próbálj meg antiszemitának beállítani, mert azt nagyon nem csípném,
de egyszer végre le kellene állítaniuk a kárpótlási igényeiket a túlélőknek, nem gondolod?!
*
Ami pedig azt illeti, nem irigylem senkitől, aki rászorul, de Magyarországon nincs rászoruló zsidó.
oncogito
@m.macskosz: -Magyarországon van túlélő és van, akinek a családi vagyonát elvették.
És bizony elvették egész életét, múltját.
Próbálj csak meg ebben az országban zsidóként élni.
Egyetlen hónapig tedd meg, hogy mindent, amit a zsidókról hallasz, olvasol - önmagadra is értsd.
Megér egy próbát, ha tényleg nem vagy antiszetmita és nem csak tagadod.
oncogito
@m.macskosz: - egyébként nem nézek ki belőled sem ennyi bátorságot, sem ennyi igazságérzetet - majd valami pökhendi, magyarkodó stílusban utasítod vissza. :-)
1magyar
@oncogito: Mindenkinek a saját baja a legnagyobb, de az én nagyapámtól is elvettek mindent és soha nem kaptuk vissza.
De a zsidóktól sem a mi korosztályunk vette el, miért kell nekünk fizetni?
oncogito
@1magyar: talán mert az ön nagyapját senki nem gyalázza, senki nem mondja, hogy oda való volt ,ahova vitték, mert az ország parazitája.
m.macskosz
@oncogito: Nos, elmúltam 60 éves és nem tapasztaltam, hogy ma Magyarországon hátrány érte volna a zsidókat, sőt az én gyerekkoromban az sem volt téma, hogy ki zsidó, ki nem.
Aztán kicsit változott a világ, de nem biztos, hogy ez nem annak a folyománya volt-e, hogy sorra-rendre jöttek a követelőzések... Nem akarok belebújni senki bőrébe, évekig jártam egy osztályba zsidókkal, akikről csak a 10 éves érettségi találkozónkon tudtam meg, hogy azok. Nem volt téma, ..úgy tűnik, most másként van.
Dr. Felipe
@1magyar:" A Don-kanyar túlélőjét is bemutathatták volna neki!"

Aztán a Donnál mit is kerestek a magyar katonák? Kik is voltak az agresszorok?
oncogito
@1magyar: - de legyen neked annyi, amennyit visszakívánsz a népirtás túlélőitől és leszármazottaitól - de fizesd is meg az árát!
JAJMÁR
Ma a világban súlyos probléma a terrorizmus terjedése, és az antiszemitizmus terjedése. (Merkel mondta, és igaza van)
Merkel jó politikus, és ezt látja.
Nagyon nem szeretem a múlt bűneinek relativizálását én magam sem. Egyébként tudom, hogy értitek, de azért leírom: azért találkozott a kancellár asszony auschwitzi túlélővel, és azért tartózkodott hosszan a zsinagógában, hogy felhívja a világ figyelmét a múlt szörnyű tettére, és a megismétlés szörnyű lehetőségére. Igen, sok szörnyűség és tragédia történt és történik a világban, de ezek nem csak úgy "megtörténnek", az ember idézi elő !
Merkel tudja, hogy a tettével "üzen" a világnak, én értem.
m.macskosz
@oncogito: ma, 13:00 Beismered, hogy tévedtél?
1magyar
@oncogito: Nem gyalázza, de senki nem ad támogatást sem. A zsidókat sem gyalázza senki, kivéve a hülyéket, de ezekre alapozva nem kell kártérítést követelni.
Jól megférünk velük egymás mellett, inkább mint egy keleti muszlim vagy effélével.
oncogito
@m.macskosz: - vagy hazudsz, vagy nem beszéltél még zsidóval, akiről tudtad, hogy zsidó.
Ajánlom, beszélgess el néhánnyal...!
oncogito
@1magyar: - a hülyék létszáma egyre szaporodik és a hatalmuk is egyre nagyobb.
Amíg az apád nem részesült olyanban, hogy gyerekfejjel, öt évesként felemelt kézzel vezényelték a Dunapartra és a pulóverje alá dugott kenyér miatt rugdosták úgy, hogy tíz métert csúszott a kövön pusztán származása miatt és nem ölték meg szüleit, testvéreit -- addig te semmmit nem tudsz semmiről!
oncogito
@m.macskosz: - nem -- és megvetem mindazt, aki nem érzi át, mit tettek honfitársainkkal honfitársaink!
m.macskosz
@oncogito: Elmondom még egyszer, lassan mondom:
Nem foglalkozom senki felekezeti hovatartozásával, nem érdekel: ateista vagyok.
Épp ezért ismétlem, hogy a zsidók az én életemben már voltak, vannak, lesznek is.
Miről kellene beszélgetnem velük? Most is jó reggelt kívánunk egymásnak.
Mit tud nekem egy zsidó mondani, amire kíváncsi lennék? Egy országban élünk, egy munkahelyen dolgozunk, egy helyen vásárolunk. Egy közös témánk van...
Azt hiszem, túlfeszíted a húrt!
Megvetem és gyűlölöm a gyilkosokat:
akár cigányt, akár kommunistát, akár zsidót,
akár szegényt...gyilkol. Fogd fel, kérlek.
tivoli
@Csizmás Kond: ma, 12:06
Nagyon jó írás!!!
Csizmás Kond
@oncogito: Szerintem nem megveted, hanem nem bírod felfogni valami okból, hogy mást is megöltek meghurcoltak kiraboltak de az le van szarva.
Az aki katonaként halt meg, akinek nem a háborúban hanem utánna vették el a vagyonát, hurcolták meg őt és a családját az is szenvedett és az is áldozat.
Neked egyik fáj a másiknak más, de ha te nem érted meg akkor senkitől se várd el, hogy tégedet megértsenek.
...és az aki ma az ősei szenvedéséből próbál haszonra szert tenni az egy gazember.
tivoli
@36: ma, 12:22
A zsidóság okozta a legnagyobb szenvedést a zsidóságnak. Ma ismétlődni látszik a történelem.
Az üzlet az üzlet.
oncogito
@m.macskosz: -cinikus vagy.
Mert bizony akinek családját kiirtották, akinek családja szenvedett pusztán származása miatt, az ma is emlékezik és mai is szenvedi az antiszemtizmust.
Akkor is, ha te nem tartod magad annak. Attól még létezik és méghozzá a közvetlen környezetedben.
Ezt nem látni bűnös cinizmus, ami Hitler hatalomra jutását is segítette.
És ami lehetővé tette, hogy magyar áldozatok százezreit semmisítették meg.
Csizmás Kond
@tivoli: A lényege, hogy egy ilyen befolyáésos politikus mennyire értékeli a sajátjait.
oncogito
@tivoli: - és azok a magyar keresztény semmi emberek, akik megsemmisítették, kifosztották őket.
oncogito
@Csizmás Kond: - egy egész generációt fosztottak ki és nem háborúban, békében.
A magyar keresztények között, akik tétlenül nézték végig.
Csizmás Kond
@oncogito: Csak egy olyan eseményt említs amikor a zsidók kiálltak akárkik mellett mert azokat valaki akár ők akár más elnyomta és kifosztotta...!
m.macskosz
@oncogito: A hitleri gaztetteket sem szabad elfelejteni, de a jelenlegiekkel kellene már foglalkozni, nem gondolod? Tudod, a vietnamiak sem tehettek róla, hogy két barom nagyhatalom szemet vetett a tulajdonukra, de hallunk róla, hogy kárpótlást kapnának?
oncogito
@m.macskosz: - én a jelennel foglalkozom, amikor veszélyt látok a gárda makacs meglétében, a Horthy korszak éltetésében és a jobbikos hívek megnyilvánulásában.
A kárpótlás meg nem a kisember hibája, akár kapja, akár nem.
De aki antiszemita, ezt is a zsidók, minden zsidó bűnéül tudja be.
Javaslom, nézz szembe önmagaddal!
oncogito
@Csizmás Kond: a történelem folyamán sokkal többet lehet mondani, akik kiálltak mások érdekében, mint nem zsidót! Bár nem zsidóként, hanem emberként álltak ki, sőt magyarként!
m.macskosz
@oncogito: "Magyarországon van túlélő és van, akinek a családi vagyonát elvették."

Magyarországon meg van NEM zsidó túlélő, és van, akinek nem is volt soha vagyona.
Csizmás Kond
@oncogito: vazze...te kezdted a keresztényekkel és másokkal és most így belédrekedt a szó ?
Nem is arról van szó, hogy egyáltalán ki kimellett állott ki, csupán az, hogy az akkori és bármikori hatalmakkal nem igen volt tanácsos szembeállni, hacsak nem akartál öngyilkos lenni.
A zsidókat meg védték keresztények is magyarok is és az a csoda hogy azilyen elégedetlenkedő pofázóknak mint te nem sül le a bőr a képükről az állandó vannyogásuk miatt.
36
Szerintem ne vigyétek el a vitát a vallás irányába. Azok akik a háborút kirobbantották, előtte pénzelték a politikai mozgalmakat és embereket, Hitler, Stalin, Churcill és az USA elnöke, nem voltak vallásosak. Sem azok a bankárok akik pénzelték és mozgatták őket. 1945 után a kommunista blokk sem és a kapitalista sem a vallási értékeket vitte tovább, mint kiinduló eszmei értéket párhuzamosan a pénz hatalmával. Csak a pénz szolgálta az ideológiákat. A vallást akkor is, most is csak akkor húzzák elő a cilinderből, ha érdekükben áll. De csak ideig-óráig.
oncogito
@m.macskosz: - tehát mindenkinek jogosan elvehetik vagyonát származása miatt, mert van, akinek nincs vagyona?
Ezt így is gondolod?
A
m.macskosz
@oncogito: ma, 13:44 Most ezt komolyan rám vetíted, (?) könyörgök!
oncogito
@m.macskosz: - igen, mert nem szólsz ellene, nem látod, sőt úgy teszel, mintha minden rendben volna.
oncogito
@36: - nem vallás, hanem származás az irány. Bárki, bármiért robbantott háborút, az tény, hogy Hitler minden zsidót ki akart irtani.
Bármilyen ideológia címszava alatt. És nem a keresztlevél, hanem a származás számított és számít ma is.
Ma vajon miért zsidózik a sok szélsőséges nyikhaj? Őket ki pénzeli...?
oncogito
@tivoli: - lehet, hogy ez neked vicc, nekem tragédia!
m.macskosz
@oncogito: Igen. Részemről minden rendben van. Bár néha jó lenne zsidónak lenni, mert közelebb van az ember a pikszishez. Például a cég, ahol dolgozom, kvázi csupa zsidó.
Most megnyugodtál?
oncogito
@Csizmás Kond: 13:52
Magyar keresztények voltak a nyilasok, akik halálra vertek, lőttek magyar zsidókat és vagonírozták a haláltáborokba.
Magyar keresztények voltak azok a szomszédok, akik feljelentették magyar zsidó szomszédaikat, hogy vigyék őket a halálba. Soroljam tovább...?
oncogito
@m.macskosz: - de ugye nem vagy antiszemita...?
m.macskosz
@oncogito: ma, 13:52 Most kapaszkodj meg!
Alig várom, hogy Orbán és bandája vagyonát elvegyék!
tivoli
@oncogito: ma, 13:30
Megint jön "a magyar keresztény semmi emberek". Nem szégyelled magad? A magyarok zsírján élsz évtizedek óta!
m.macskosz
@oncogito: Nem. Nem vagyok antiszemita. A Földön élek.
Csizmás Kond
@oncogito: ne sorold...szerintem mániás vagy.
...azért olvasd el a zsidó történelmet és nézd meg az ünnepeiket meglátod melyik ember ünnepli a más felett való győzelmét, mások legyilkolását ...hamár itt tartunk...
oncogito
@Csizmás Kond: - a zsidó ünnepek Isten rendelései szerint vannak. Amit keresztény embernek is tartania kellene a sok pogány ünnep helyett. Hiszen Isten szigorúan tiltotta a pogány ünnepek tartását.
Ha olvasnál Bibliát, talán értenéd is. De ha nem hiszel, ne hivatkozz Bibliára.
Élj a jelenben, ahol most történnek körülötted ismételten szemét dolgok.
oncogito
@m.macskosz: - én meg nem.
Én a törvényesség híve vagyok rendületlenül. A törvénytelenül szerzett vagyont kobozzák el. Mert lehet törvényesen is vagyont szerezni, aki tanult, aki szorgalmas és aki olyan országban él, ahol a lehetőségek nagyjából mindenkinek adottak.
Erőszakos, érzelmi indulatból elkövetett vagyonelkobzást mélységesen elítélek.
Keresztény lévén, a magántulajdon szentségét vallom.
oncogito
@tivoli: - nézz csak utána, hogy halt meg pl.Szerb Antal.
Én különbséget teszek kereszténynél és magát kereszténynek valló között.
És nem tagadom, hogy létezik szemét, semmi magyar ember, mint ahogy tisztességes becsületes is.
Mert nem a származás tesz valakit valmilyenné, hanem önmaga.
tivoli
@oncogito: ma, 13:55
Mert azt tanították neked. A szíved mélyén viszont tudhatnád, hogy valami nem kerek.
oncogito
@tivoli: - hogy mi van az én szívem mélyén, azt én jobban tudom.
Mint ahogy te is, ha van bátorságot belenézni!
oncogito
@tivoli: - még valami. Én itt születtem, reformátusnak kereszteltek református szüleim. Nem tudok zsidó ősökről.
Egész életemben becsülettel dolgoztam, nincs kocsim, a lakást, amiben élek 51 éves koromban örököltem szüleimtől. Fiamnak sincs önálló lakása, együtt élünk.
Soha semmim nem volt, amiért meg ne dolgoztam volna.
A magadfajtát meg szembeköpném, ha elém kerülne!
Csizmás Kond
@oncogito: ..tudom...hallgatóztam amikor egyezkedtek vele...
tivoli
@oncogito: ma, 14:06
Igen, voltak zsidó áldozatok, ezt nem tagadja senki. Legtöbbje egyéni tragédia volt.
De mitől fáj jobban egy zsidónak egy zsidó, mint egy magyarnak egy magyar? HE?
tivoli
@oncogito: ma, 14:09
Nem hiszem el, hogy nem vagy zsidó. Mert csak egy zsidó mond olyat bárkire ismeretlenül, hogy "A magadfajtát meg szembeköpném, ha elém kerülne!"
oncogito
@tivoli: - nem csodálom, hogy nem hiszed, mert elfogult vagy.
Én a magadfajta alatt a fanatikus antisztemitát és álkeresztényt értem.
Egyébként higgy amit akarsz, a hazugságaidban élsz úgyis.
Igaz a mondás: "A hazug embernek nem az a legnagyobb büntetése, hogy nem hisznek neki, hanem hogy ő nem tud hinni másnak".
Ennyi.
oncogito
@tivoli: - a magyar zsidó is magyar - a többit a lelkiismereted intézi el.
"Nem tudhatom, hogy másnak e tájék mit jelent,
nekem szülőhazám itt e lángoktól ölelt kis ország,
gyerekkorom világa."
hetöndöe
Merkel és Németország már szembenézett a saját történelmükkel,mi még nem de azért másokat köpködni azt nagyon tudunk ,na meg elméleteket gyártani,miért mindig mások a hibásak a saját elkövetett hülyeségeinkért.
JAJMÁR
@36: 12:22 Engem az zavar, hogy volt holokauszt ! Zavar, hogy vannak akik nem értik, mert akkor megismétlődhet ! Mi több, ijeszt !
(Pedig nem vagyok zsidó ember, nem vagyok cigány ember, csak egy ember az emberek közül)
m.macskosz
@oncogito: "Keresztény lévén, a magántulajdon szentségét vallom. "
Ateista lévén,-- én meg nem--, lásd a körülöttünk zajló rablást.
Egyébként a keresztényeknek nem inkább az emberek lelki üdvéért
illene kiállniuk...meg a szegényekért, a rászorulókért, a betegekért,
az árvákért, a..., "mint a magántulajdon szentségéért"??!!
Menj a bánatba! Egyetlen normális vallás sem támogatja, amit mondasz.
oncogito
@m.macskosz: - a keresztényeknek Isten parancsai, útmutatásai mellett kell kiállni.
Valóban, a történelmi egyházak nem ezt vallják, mert rakva vannak istentelen tévtanítással. A történelmi egyházi vezetők pont olyan bűnösek, mint a világi hatalmasságok.
Kezdve a zsidó egyházi vezetőkkel, egészen a r.katolikus pápáig.
tivoli
@oncogito: ma, 14:19
Ja, ja, elfogult. Meg hazudós. Mondod te.
Találó a megjegyzésed is. Javaslom, hogy minden este az ágyad előtt térdepelve ismételgesd, elalvásig.
m.macskosz
@oncogito: Nem érdekel. Senki vallásába nem szólok bele, engem se b...son senki!
A bigott vallásosnál rosszabb nincs! Mindegy, hogy Allahban, Jézusban vagy Jehovában hisz valaki, ha gazember, akkor is gaz.
oncogito
@m.macskosz: - én is ezt mondom, csak ti hegyezitek ki a kizsigerelést a zsidókra.
tivoli
@oncogito: ma, 14:20
Az én lelkiismeretem tiszta, soha embert nem öltem, nem gyaláztam, bárminő fajta volt. Sok zsidó él a környéken ahol lakom, tisztes, megbecsült polgárok.
De vannak, akik azt hiszik, bármit megtehetnek születésük okán. Na, azokat kellene pofán vágni, mert miattuk van az általános és egyre terjedő antiszemitizmus.
oncogito
@m.macskosz: - méghozzá a "keresztény" Magyarország nevében. :-/
oncogito
@tivoli: - meg azokat, akik hagyják és szó nélkül tűrik maguk körül az antiszemtizázást!
36
@oncogito: Hitlerből nem lett volna senki, ha nem kap rengeteg pénzt az angolszász bankároktól, (a maradékot pedig nem vitték volna svájci bankokba) elsősorban a francia hataloméhség(és szabadkőművesség) visszaszorítása érdekében. A zsidók megölése, valóban Hitler fixaideállja volt, de a haláltáborokról pl. Churcill már 1943-ban is tudott. Mégsem tettek semmit. Korábban is partraszállhattak volna az amikkal és felszabadíthatták volna a táborokat. Ha Lenint nem rakják fel a vonatra nyugaton egy csomó pénzel, nem jöhetett volna utána Stalin, aki szintén emberek millióinak haláláért felelős. Az irányító, mindíg a pénz hatalom. A kisembernek maradnak az ideológiák. Amíg azzal van elfoglalva, nem törődik a nyomorával. Ha viszont a nyomorúságára rádöbben, akkor könnyen lehet mozgatni. Gyárba sormunkásnak, éhbérért. Háborúba ágyútölteléknek.
De akiknél a családi származás számít és náluk van a pénz, azok nem láthatóak és nem hallhatóak. Helyettük a politikusok beszélnek.
oncogito
@36: - bizony, Hitlerből nem lett volna senki, ha nem támogatják. És nem csak pénzzel, de tettekkel is. Amiből jócskán kivették a részüket a magyar keresztények is.
Vannak bűnös zsidók, mint ahogy bűnös nem zsidók is.
De a zsidóüldözés MINDEN zsidóra kiterjedt. Mert ők láthatók, hallhatók.
m.macskosz
@oncogito: Menj a bánatba, kérlek! Nézd vissza..!
hetöndöe
@tivoli: Az antiszemitizmus terjedése mesterséges kampány eredménye és semmi más,amiért legkevésbé hibáztathatók maguk a zsidók.
oncogito
@hetöndöe: - csak az a baj, hogy sokan ugranak rá. És ez egyéni felelősség, ami bizony "rákenhető" az antiszemitára.
tivoli
@hetöndöe: ma, 14:43
Szerintem meg igen. A legújabb az, hogy nagyon sok magyar ember ellenérzésével találkozik, hogy Merkel látogatását is kisajátította magának a zsidó lobbi. Csak róluk szólt minden, holott még sok millió magyarországi lakos van, akik várták volna, hogy ők is szóba kerüljenek. De arra nem jutott idő.
m.macskosz
@hetöndöe: @oncogito: Azt viszont nem az antiszemiták találják ki, hogy perlik a MÁV-ot, márpedig ez eléggé irritáló tud lenni, pláne, hogy az USA-beli jogászok perlik a magyar államot. Ez azért engem sem hagy hidegen..
hetöndöe
@tivoli: Tartsuk annyira tiszteletben Merkelt,ha ő így akarta,azért tett így,gondolom megvolt az oka.
Mindenkivel meg nem beszélgethetett.:-)))
tivoli
Ezt most találtam:
"Németország első számú vezetője Magyarországra érkezik, de a NÉMETEK elnöke nem az itt élő német / sváb kisebbséget látogatja meg, mely Magyarország második legnagyobb nemzetisége (a lakosság 2,5%-a, kb.200 000–220 000 fő) hogy sorsukról, boldogulásukról érdeklődjön.,...NEM, Ő nem a németekkel egyeztet...

- Ha vallási ügyeket szeretne megbeszélni, akkor mégsem a keresztény felekezet képviselőit látogatja meg...
- Esetleg az Európában növekvő iszlám problémáról mégcsak NEM IS az iszlám közösségekkel találkozik...

Ha viszont MÉGIS faji ügyeket és egyetlen faj képviselőit emeli ki egyeztetésre, akkor talán nem alaptalan az a feltételezés, hogy ez a faj döntő befolyással rendelkezik Magyarország és Európa ügyeire, politikájára, gazdaságára...

A feltételezés persze csak papíron elmélet, mindenki számára kézzel fogható, tetten érhető tény...
"Gondolkozz Maci, gondolkozz !" - mondta Malacka Mici Mackónak..."
hetöndöe
@m.macskosz: Mindenki gondolkodjon el azon,ha az ő családjával tették volna azt,amit a zsidókkal tettek,vajh mit csinálna?
m.macskosz
@hetöndöe: Egy életen át gyűlölettel a szívünkben élni
..vagy tudomásul venni, hogy 70 év elmúlt...?
Hidd el, higgyétek el, mindenkinek vannak, lehetnek feldolgozhatatlan tragédiái...
..nekem vannak. Túl kell lépni, és főleg nem anyagi szempontok alapján!
hetöndöe
@m.macskosz: Mivel nem veled történt,képtelen vagy az ő fejükkel gondolkodni.
Nem azt mondtam,hogy egyetértek velük de megértem őket.
Vita vége:PONT.
nena
@hetöndöe: Biztos emlékszel rá, mennyi vagy 150.. Hehe
nena
@hetöndöe: Ezzel megfogtál, pedig úgy Trollkodnék !!
m.macskosz
@hetöndöe: Én is megértem a drogosokat, az alkoholistákat, bár nem tudok az ő fejükkel gondolkodni. A pénzéheseket megvetem.
nena
Ahogy olvasom sokaknak nem nyitották ki eléggé azt a csapot... XXXDDD
Az amcsik kiirtották az Indiánokat...
A spanyolok Dél Amerikát...
Báránykáim ti meg Vlagyimirtől féltek, ... Hehe
m.macskosz
@nena: Hű, ilyen szellemes visszavágást még nem is olvastam itt!!
Szívből gratulálok. :)
1magyar
@oncogito: De te sem láttál filmet azokról a katonákról akik a mínusz 40 fokban meneteltek, közben egy járvány kitört és a fosásuk a levegőben fagyott meg?
Akkor te sem tudsz semmit.
nena
@m.macskosz: Ha csak Írónia nem vicces... :P
nena
@m.macskosz: Hallom veled jobb nem kikezdeni... :-) TROLLizálodniakarok,
Anna Mária
Na, ezen a helyen is összegyűltek az ostoba antiszemiták, akiknek fogalmuk sincs Németországról, Németország hosszú múltfeldolgozó útjáról és el sem tudják képzelni a maguk csökött gondolkodásmódjával, hogy Merkel miért is találkozott egy túlélővel.
Magyarország mind a mai napig nem nézett szembe a múltjával, nem ismerte el a felelősségét a magyar zsidóság irtásában.
Ezért is születhetnek olyan kommentek, mint fent.
zsizsike
Aranyos ez a túlélő néni, ahogy mondja a tanulságost. De miért Merkel asszonynak meg nekünk mondja, hiszen mi is túléltük nélküle is.
1magyar
@Anna Mária: Mire gondolsz? Miért nem nézett szembe a múltjával az ország?
De igenis szembenézett és elismertük felelősségünket, konkrétan még a fideszes vezetők is.
mate03
@hetöndöe: @1magyar: Nagyon sajnálom a Don kanyarban elesett honfitársaimat! A holokauszt áldozatait! De sajnos az akkori vezetőink bűnét,nekünk kell vállalnunk! A Németek már megtették!Mi meg csak mosakszunk! Ki is üzent hadat Oroszországnak és az Usának? Ismeritek a mondást? Jajj a legyőzötteknek!
Anna Mária
@1magyar: Viccelsz.
A német megszállás áldozatainak emlékművét nézd csak meg.
m.macskosz
@nena: Mik terjednek itt rólam?!
Cseréld le az informátorodat:
a légynek sem tudok ártani,
szándékosan meg nem bántok soha senkit. :)
keresztapa
@Anna Mária: Igaz micsoda zsidó ellenállást váltott ki. Mintha lenne valami közük az ország magyar igaz valós, történelméhez azon kívül, hogy rátelepedtek az országra. Talmud szerint minden az övék.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.