Két ember meghalt egy balesetben az M3-as autópályán Mezőkövesdnél hétfőre virradó éjjel, a helyszínelés idejére a sztrádát Miskolc irányába teljes szélességében lezárták – közölte az MTI-vel Szabó Csilla, a Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Rendőr-főkapitányság sajtóreferense.

Két halott az M3-as sztrádán hajnalban: a leállósávon gázolta el őket a kisteher

Tájékoztatása szerint egy ukrán felségjelzésű tehergépjármű – vélhetően műszaki hiba miatt – megállt a leállósávon, a sofőr és egyik utasa kiszállt. A két férfit egy, a külső sávon közlekedő magyar rendszámú kisteherautó elütötte, és mindketten olyan súlyos sérüléseket szenvedtek, hogy a helyszínen életüket vesztették.

A helyszínelés és a műszaki mentés idejére az M3-as autópályát Miskolc irányába teljes szélességében lezárták, a forgalmat a füzesabonyi lehajtónál a 3-as számú főútra terelik – közölte a sajtóreferens.

(MTI)

Cikk- és címlapkép: pixabay.com

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

namihami
Most akkor tisztázzuk:: végül is hol ütötték el őket?
A fejléc szerint a leállón, a cikken belül viszont a belső sávon. Mert marhára nem mindegy. Ha a leállón, akkor a gázoló volt szabálytalan, mert a leállón nem haladhat tartósan, ha a belsőn, akkor a gyalogosok, ugyebár, mert miért csámborogtak éjjel a sávban.
Viseltek-e láthatósági mellényt? Hiszen kötelező ilyen esetben.
Így, ennyi tájékoztatás csak a szenzáció hajhászására való..
papa.49
A pontos tájékoztatás nem kritérium a mti. nél hát csak ezért is zavaros a cikk !!!
ittott
a szerző még nem látott sztrádát? vagy nincs jogosítványa? vagy csak született BUTTA?
terlasz
@namihami: Külső sávot ír a cikk nem belsőt, de így sem világos a történet.
namihami
@terlasz: Jogos, de akkor sincs a sávBAN semmi tekeregnivalója. Ha bármi gond (betegség, műszaki hiba, stb.) fordul elő, akkor is álljon a leállósáv árok felőli részére és ne az úttesten kóricáljon.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.