Megnéztük, hogy kik a legnagyobb pénzköltők a Facebookon, és hogy az elégett millióknak van-e hatása a választási eredményekre.

Forrás: Index
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Giovanni Alba
rtl.hu/belfold/2024/03/01/114-millio-forintot-koltott-a-megafon-facebook-hirdetesekre-propaganda-lemondas-novak-katalin
"Az évkezdettől összesített költések is a Megafon egyértelmű dominanciáját mutatják: nyolc hét alatt 114 millió forintot költöttek, az Origo és a kormány további mintegy 10-10 milliót. A fő hirdetők között nincs sem ellenzéki, sem független szereplő.
A lemondást megelőző napokban még a „dollárbaloldal, dollármédia” sulykolása dominálta a kormányzati kommunikációt, ami később összeolvadt a kegyelmi ügy üzeneteivel. "
Hol van itt Karácsony Gergely???
Pusztai
@Giovanni Alba: "Az elemzőcég szerint a február 10-i lemondásokat követő héten kiugróan magas összeget, 48,5 millió forintot hirdetett el a Megafon a központi üzenetek terjesztésére. Ebben a február 11-17. közötti időszakban

a politikai-közéleti Facebook-hirdetések top tízes listájának első nyolc helyén a Megafon beszélő fejei álltak.

Az, hogy ennyi erőforrást áldoztak rá, világosan jelzi, mennyire fontos volt a Fidesz számára a téma átkeretezése, a diskurzus uralása és a kezdeményezés visszavétele – írta a Political Capital.

Az évkezdettől összesített költések is a Megafon egyértelmű dominanciáját mutatják: nyolc hét alatt 114 millió forintot költöttek, az Origo és a kormány további mintegy 10-10 milliót. A fő hirdetők között nincs sem ellenzéki, sem független szereplő."

Itt valaki nagyon hazunik!!
Karácsony általában hülye, nem kommunikál, pont ez a baj, mikor megláttam az összeget nem akartam elhinni, és lám!

Kiemelem:
" a Megafon egyértelmű dominanciáját mutatják: nyolc hét alatt 114 millió forintot költöttek, az Origo és a kormány további mintegy 10-10 milliót. A fő hirdetők között nincs sem ellenzéki, sem független szereplő.""

Ebbű az gyün le, Karácsonyék láthatóan nem költöttek.

Megint az van: A FIDESZ A SAJÁT MOCSKÁT SZARÁT MÁSRA KENI!!
CsipkeRózsa
Tarlós István minden héten a TV-ben szövegelhetett hosszan, lehet, hogy Tarlós nem is volt rajta a facebookon. A TV-adás még többe is kerülhetett.
A kisebb területek polgármestereinek természetes, hogy kevesebbet kell közölniük a jónéppel, mint egy fővárosi főpolgármesternek.

Karácsony jó helyen van.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.