A döntés mögött valószínűleg nem kegyeleti okok állnak.
Nike leállította a Kobe Bryantes termékek árusítását az online felületén. A sportoló halálos balesete után a termékcsoportra keresve csak a cég gyászüzenete ugrik fel.
A döntés mögött valószínűleg nem kegyeleti okok állnak, hanem az, hogy
a viszonteladók ne tudjanak azonnal betárazni hirtelen lényegesen értékesebbé váló termékekből.
Az ESPN is ezt a verziót valószínűsíti, vállalaton belüli forrásaira hivatkozva.
A hivatkozott cipők eddig is népszerűek voltak, az NBA-n belül a játékosok kétharmada játszott Nike-ban decemberben, több mint százan használtak Kobe-jelvényes verziót köztük például LeBron James vagy Giannis Antetokounmpo. A cég még gondolkozik azon, hogy mi lesz a Kobe-cipősorozat sorsa.
Cikk- és címlapkép. Pixabay
Új hozzászólás