A Hell az első hazai márka, amely egy világhírű, nemzetiközileg is ismert hollywoodi sztárral dolgozik együtt. 

A Blikk írta meg elsőként, hogy minden idők egyik legnagyobb akciófilmsztárja, a Bruce Willis a piacvezető magyar energiaital márkához adta az arcát. Amerika egyik leghíresebb színésze szerződést kötött a HELL-lel, így a neve mostantól összefonódik a márkával. A Bruce Willisszel készült reklámfilm április 2-án debütált Magyarországon és a világ számos országában.

Nem láttuk jönni: Bruce Willis egy magyar energiaital reklámarca lett

Fotó: Kevin Winter/Getty Images

A reklámfilm ötlete egy saját, cégen belüli koncepció alapján valósult meg – írta a Blikk. A cél az volt, hogy elhagyjanak minden korábbi, energiaitalokhoz kapcsolódó sztereotípiát, például a gyors autókat, a sebesség, vagy a bulizást.

Az ötletelést hosszú levelezések, egyeztetések és rengeteg előkészület követte, melynek eredményeképpen 2018 januárjában kerülhetett sor a New York-i forgatásra.

„A HELL ENERGY márka a dinamizmust, az erőt és a minőséget képviseli. Mindenképpen olyan személyre volt szükségünk, aki megtestesíti mindezen értékeket. Amikor elkezdtük tervezni a projektet, több név is felmerült, végül Bruce Willisre esett a választásunk, hiszen ő egy olyan karakter, akit a világ minden pontján ismernek, és a neve garancia a legjobb minőségre”

– mondta Pantl Péter, a HELL ENERGY marketingigazgatója.

„A világsztárra épülő kampány egyszerre indul a HELL közel 50 export országában, kihasználva a 360 fokos kommunikáció adta lehetőségeket, különös tekintettel a socialmedia-csatornákra. Emellett az üzletekben és plakátokon is találkozhatnak majd fogyasztóink Bruce Willis arcával”

– tette hozzá a marketingigazgató.

(via Blikk.hu)

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.