A buszgyártással már korábban is kacérkodó magyar vállalkozások 2010-ben bejelentették, hogy újjáélesztik a magyar buszgyártást, és klaszterbe tömörültek.
A közvélemény, sőt némelyik közlekedési szakszervezet is lelkesülten üdvözölte a hazai buszgyártás „ébredését”, mondván, munkahelyek teremtődnek, és a Volánok buszparkja is megújulhat. Voltak persze kétkedők is, nagyobb a füstje, mint a lángja, hangoztatták. Egyik Volán-vezérigazgató pedig pikírt megjegyzéssel konstatálta az eseményt: lufi az egész, gyorsan kipukkan.
avagy nem csak a magától döglődik a magyar busz-gyártás
Na persze igazából a név maga is irányt adó – ugye nem kell felemlítenem az Icarus Daedalus story-t – lehetnem bár az igazat megvallva abban a túl magasban szárnyalásban azért volt nem kis matyarkodás. A Népszava „Eddig csak a füst” című cikke a hazai buszgyártás legújabb gondjairól elmélkedik.
By the way megemlíti, hogy „Küszöbön a piacnyitás, amikor is 2019-ben megpályáztatják a közlekedési vonalak meghatározott szeletét. Ennek értelmében 2020-tól már egy liberalizált, magánvállalkozókat is magában foglaló közlekedési alrendszer szolgáltat.”
Ugye nem csak nekem merül fel, hogy ez nem csak egy adalék, hanem maga az ok? =))
Ez a weboldal sütiket (cookies) használ ahhoz, hogy a weboldal megfelelően működjön, továbbá az oldalt felkereső látogatók számára a legjobb felhasználói élményt lehessen biztosítani. A sütikben elmentett információk a weboldalt felkereső látogatók böngészőjében kerül tárolásra, és olyan adatokat tartalmaznak amelyeknek segítségével felismerhetjük, ha a weboldalra visszalátogat, vagy segít abban, hogy a weboldal melyik oldalait látogatja a felhasználó a leggyakrabban, mik a legérdekesebbek számára, melyik részek a legjobban használhatóak.
A felhasználó a bal oldali rész fülein keresztül a süti beállításokat részletesen be tudja állítani.
Funkcionális sütik
Ez a weboldal a Google Analytics és Hotjar szolgáltatást használja olyan névtelen adatgyűjtéshez, mint például az oldalt felkereső látogatók száma, vagy a weboldalon belüli legnépszerűbb aloldalak.
A Facebook és Twitter kódok a közösségi funkciók támogatásában és megosztási lehetőségek bővítésében játszanak szerepet.
Ezen sütik engedélyezése segít bennünket abban, hogy javíthassuk a weboldalunk tartalmát a látogatóink érdekében.
Kiegészítő sütik
Ez a weboldal a következő kiegészítő sütiket használja:
A weboldalon a minőségi felhasználói élmény érdekében sütiket használunk.
Ismerje meg tájékoztatónkat arról, hogy milyen sütiket használunk, vagy a beállítások ablakban ki lehet kapcsolni a használatukat.
Mindet elfogadomRészletek
avagy nem csak a magától döglődik a magyar busz-gyártás
Na persze igazából a név maga is irányt adó – ugye nem kell felemlítenem az Icarus Daedalus story-t – lehetnem bár az igazat megvallva abban a túl magasban szárnyalásban azért volt nem kis matyarkodás. A Népszava „Eddig csak a füst” című cikke a hazai buszgyártás legújabb gondjairól elmélkedik.
By the way megemlíti, hogy „Küszöbön a piacnyitás, amikor is 2019-ben megpályáztatják a közlekedési vonalak meghatározott szeletét. Ennek értelmében 2020-tól már egy liberalizált, magánvállalkozókat is magában foglaló közlekedési alrendszer szolgáltat.”
Ugye nem csak nekem merül fel, hogy ez nem csak egy adalék, hanem maga az ok? =))