Áramszünet volt, ami szolgáltatáskiesést okozott a Vodafone-nál. A hibát átirányítással hidalták át.
Fotó: Róka László/MTVA
Korábban írtunk róla, hogy a Telekom és a Vodafone Magyarország ügyfelei január 2-án kimaradást tapasztalhattak a szolgáltatások működésében.
A Vodafone közleménye szerint a nagy kimaradást egy áramszünet okozta az egyik szerverközpontban. Nem sokkal korábban ugyanezt nevezte meg a probléma forrásaként a Telekom is.
A hiba ideje alatt több kormányközeli finanszírozású kiadvány – például az Origo és a Mandiner is – elérhetetlenné vált.
A Vodafone szerint a forgalmat átirányították, majd szolgáltató munkatársai a hibát elhárították, így a mobilszolgáltatások ismét zavartalanul működnek.
Jelenleg a Vodafone ügyfélszolgálata túlterhelt.
5 hozzászólásarrow_drop_down_circle
twitter.com/IdiAminSmunyo/status/1692090760206680236/photo/1
Magyarország a béketáborhoz tartozik.
twitter.com/ccorinas/status/1714238089197916485/photo/1
Új hozzászólás