A Malév egy éve, a gazdasági világválság forgalomcsökkentő hatásaira reagálva vezette be új kereskedelmi stratégiáját, amely gyökeres változást hozott a légitársaság értékesítési és marketing tevékenységében, valamint törzsutas programjában. A Malév amellett, hogy a kereskedelmi terület sikeres átszervezésnek köszönhetően jelentősen csökkentette költségeit, Európában is kivételesen magas forgalomnövekedést produkált az iparág egyik legnehezebbnek számító időszakában. Az új kereskedelmi stratégia bevezetése - 2009 áprilisa - óta 10%-kal nőtt a légitársaság utasforgalma, 6% ponttal a járatok telítettsége és 2 százalékponttal piaci részesedése....
Forrás:
Pénzcentrum
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás