Az elmúlt hetekben minden eddiginél nagyobb kárt okozott a villám a háztartások elektromos berendezéseiben. Legfeljebb egy 30 éves Junoszty tévé árán, vagy egyáltalán sehogy nem biztosítja a magyarok többsége az ingóságait például villámcsapás esetére.

Forrás: VG.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

csutak
Én anno hosszú kiképzés után lehettem biztosítós alkalmazott!
Először tanultunk, aztán vizsgázunk sok dologból és csak aztán mehettem azz ügyfelekhez!
Nyugodt vagyok, mert bár több volt ügyfelem közben elhunyt, olyan szerződéseket köttettem velük, mely a túlélőknek legalább anyagit támaszt nyújt.
Ehhez bizony kő keményen ismerni kellett a különböző módozatokat és azok kiskapuit.
A vagyonbiztosításban is vannak rejtett csapdák, melyet nem ismer példuál a mi házunkat képviselő üzletkötő:(
Pedig ma már még nagyobb (?) elméletileg a személyekkel szembeni követelmény.
Ha nem hívom fel a figyelmét némelyik elemre (modul rendszerű a biztosítás), akkor van ugyan pénzkidobás csak nincs mögötte érdemi biztosítás, új értéken.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.