Nemzeti ügyként kezelné a kiváló magyar élelmiszerek ismertségének és a magyar termékek piacának növelését az Agrármarketing Centrum igazgatója. Simon Péter az Inforádió Aréna című műsorában elmondta: a célok eléréséhez több forrásra és eszközre, valamint a fogyasztói magatartás megváltoztatására is szükség lesz. Hozzátette: 22-23 százalékkal esett vissza a hazai élelmiszerek belföldi fogyasztása az uniós csatlakozás óta.

Forrás: InfoRádió
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.