Magyar tulajdonosuk van, s termékeik részben Magyarországon készülnek, nevükben mégis inkább külföldiesnek ható márkákra emlékeztetnek. A vásárlásnál ugyanis sokkal fontosabb a márkanév, mint az, hogy hol készül. Hogy ettől sikeresek-e a magyar ruházati vállalkozások, nem tudni, az azonban biztos, hogy sokan hordanak Heavy Tools pulóvert, Budmil táskát, Saxoo öltönyt úgy, hogy nem is tudják, hogy hazai. A válságban túlélték a csökkenő keresletet és a nemzetközi cégek diktálta versenyt, sőt, van, amelyik saját gyártóbázist is indít itthon.
Forrás:
VG.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás