A médiatörvényhez módosításokat készítő fideszes képviselő szerint a Klubrádió félreérti a javaslatát, vagy "üldözési mániában szenved", arról ugyanis szó sincs, hogy bárki is a csatorna ellehetetlenítésére törekedett volna.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

14 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
Dr. Felipe
@Atha: Hát a Közgép 300milliárdos megrendelésein én is csak sírni tudok és hát elég nehéz egyenlőségjelet tenni a Közgép és a Klubrádió közé az állami megrendelések területén.
Fater59
@adrenalink: ...főleg a vajda ,akinél a tünetek egyre feltünöbbek .
adrenalink
@Fater59: Sajnos nem egyedül szenvedélybeteg! Gondolj Kövér MSZP
adrenalink
@adrenalink:Bocs! Rossz gombot nyomtam... folyt. köv: úúúútálatára, vagy Selmeci életművésznő Gyurcsánnyal szembeni már-már beteges üldözési mániájára...
sasi1115
Ha már az állami megrendeléshiány szóba jött:

"Az OM Audit Kft. nevű cég által működtetett rendszerhez a reklámpiacon sokan vásárolnak hozzáférést, és az [origo] több ilyen forrásból is megszerzett olyan adatsorokat, amelyekből kiderül, hogy 2009-től mostanáig mely plakátcégeknél jelentek meg különböző nagy állami cégek és szervezetek hirdetései."

"Abban azonban az eltérések ellenére megegyeznek az adatsorok, hogy mindegyikből az derül ki, a Publimont uralkodó szereplő lett az állami hirdetések piacán az elmúlt szűk két évben. Míg 2009-ben még több nagy állami hirdető plakátjai is elosztva jelentek meg több cég felületein, addig mostanra ezek az arányok felborultak, és túlnyomórészt a Publimont kapja ugyanezeknek a hirdetőknek a plakátjait."

"Míg a különböző adatsorok szerint 2009-ben a Szerencsejáték Zrt. összes, 1700-1800 óriásplakátjának még csak mintegy 6-8 százaléka jelent meg az akkor még Europlakátnak hívott cégnél, addig a listák szerint 2010-ben a 3800-4000 óriásplakát közel fele, 2011-ben pedig a szeptember-októberig tartó időszakban a 2800-3000 óriásplakátból a listák szerint legalább 97 százalék került ki a Publimont felületeire."

97%-os gerenda! A svájci Publimont AG számára! Ollé! XD

A teljes cikket is érdemes elolvasni:

www.origo.hu/itthon/20111213-publimont-mahir-cityposter-simicska-lajos-erdekeltsegeinek-allami-megrendelesei.html

Na ezek tényleg nem szenvednek krónikus állami megrendeléshiányban, azonban a lopási kényszerük egyre nagyobb. Szerencséjükre a narancsköd még mindig sokakat elvakít, de egyre többen kezdenek felébredni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.