Negatív ízlésformálás magyar módra A közelmúltban hirdettek eredményt „Az év prospektusa 2012˝ versenyen. Nem szeretnék vitatkozni a szakértői zsűri ítéletével, de lenne pár megjegyzésem. A csomagolástervezés az arculati tervezésnek egy szűkebb területe, mind a kettőnél közös a feladat, az adott termék, szolgáltatás, ember, csoport, vállalat optimális megjelenítése, értékesíthetőségének biztosítása a célcsoportja felé. Egy Audi, egy IKEA, egy Herz – sorolhatnám a jó példákat – már tudja, hogy a kiváló tartalom mellé (ebben az esetben autó, bútor, szalámi) kiváló formát is igényel a professzionális megjelenés. Nem adnak ki hirdetőújság vagy lifthirdetés szintű kiadványokat a termékeik mellé. Valamennyien profi, első osztályú logóval is rendelkeznek. Jó pár mai magyar marketinges nagy ívben tesz az igényességre, azért, hogy csak a marketingeszközöket istenítse. Azt mondják, felesleges az igényesség, az átlagembert úgyis a jó marketingszöveg, a jó marketing eszközök győzik...

Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.