A multinacionális áruházláncok közösen kialakított áron értékesítik a gyümölcsöt, amit óriásplakátok is népszerűsítenek majd. Megkezdődött a kampány a magyar görögdinnye népszerűsítéséért, amelynek célja a Békés, a Jász-Nagykun-Szolnok, a Szabolcs megyei dinnye fogyasztásának ösztönzése - jelentette be Budai Gyula államtitkár. A termelők, a kereskedők - a nagy multinacionális áruházláncok - és a szakmaközi szervezet (FruitVeB) képviselői a múlt pénteken egyeztettek a minden piaci szereplő számára átlátható viszonyok kialakításáról, és ennek eredményeként olyan megállapodás...
Forrás:
veddamagyart.info
Feltöltő: veddamagyart.info
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Új hozzászólás