A bruttó 200 millió forintos keretösszegből 199,3 millió forintot kapott meg az I. M. G. Inter Media Group Kft. a kormány októberi IMF-kampányára – olvasható Semjén Zsolt miniszterelnök-helyettes egy írásbeli kérdésre adott válaszában. Csak a tervezés 19,6 millióba került.

Forrás: ATV.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

1 hozzászólásarrow_drop_down_circle

kukac50
Nem a kampányra kell szórni a pénzt,hanem munkahelyteremtésre!
Ha lesznek munkahelyek azok magukért beszélnek, nem kell szófosásra pénzt kidobni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.