Magyarországon minden ötödik ember nézi meg vásárláskor a kiválasztott élelmiszer címkéjét, és Európában mi töltjük a legtöbb időt azzal, hogy eldöntsük, mit is tegyünk a kosárba - derül ki abból az uniós felmérésből, amely a polgárok vásárlási szokásait vizsgálta. Simon Judit, a kutatás magyar részét végző Corvinus Egyetem intézetigazgató tanára felhívta a figyelmet arra is: a magyarok jelentős része tévesen hiszi, hogy a gyerekeknek a felnőtteknél nagyobb a kalóriaszükségletük.

Forrás: InfoRádió
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.