A MOL két és fél éve kísérletezik a gumibitumennel. A prototípus üzem lehetővé teszi, hogy további vizsgálatokat végezzenek a termék minőségének javítása és a költségcsökkentés érdekében. A gumibitumen különösen előnyös tulajdonsága, hogy jó tapadást biztosít, gyakorlatilag nem kátyúsodik.

Forrás: zold8.hu
Feltöltő: Judka
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Judka
Már az is jó, hogy nem az erdők szélére vannak kidobálva a gumik!...
kukac50
Addig még nagyon sok kátyú lesz az utakon.
leszúrt rittberger
Én egyet kérnék csak, mert már az se baj, ha toldozott-foltozott egy út, de ezt az évtizedes problémát nem sikerül sehol megoldani: amikor belekúrja azt a vödör aszfaltot a kátyúba, csapkodjon rá néhányat a lapáttal, hogy NE DUDORODJON KI az út síkjából!
Judka
@leszúrt rittberger: És ha én is kérhetek egyet, akkor importáljanak valami technológiát, amely lehetővé teszi, hogy a csatornafedők egy síkban legyenek a burkolattal! Köszi! :)
sbl
@leszúrt rittberger: Az általad leírt technológiát egyenesen be kellene tiltani!
Pár éve elnéztem a Verseny utcában a VIII. kerületben az ilyen "javítást és a hatását.

Köztudott, hogy ott sok autóbusz jár. A kockaköcek híjait pótolták egy teherautóról lelapátolt ún. "hideg-aszfalttal"
A gödrök - a munkák tavasszal folytak - alól még nedvesek voltak.
Ők beledöngölték aaz aszfaltot, azután távoztak.
Néhány napon belül az arra haladó járművek kisodorták ezeket a feltöltéseket.

Az lett volna a furcsa ha nem...

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.