Köhögéscsillapítóból, orrdugulás elleni szerből, láz- és fájdalomcsillapítóból egyre többet veszünk. A reklámok sokkal jobban hatnak ránk, mint más európai országok polgáraira.

Forrás: [origo]
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

coni
Függő, akaratgyenge embereknek egyszerűbb bekapni valamit, mint kitartóan kúrálni magunkat. Ráadásul erősen manipulálható a magyar, ha egy reklámban visszaköszönnek a vágyai azt hiszi egy terméket megvesz holnaptól ő is úgy él mint a mosolygós család a reklámban.
bencemacska
Én meg azt gondolom, hogy nem akarja az orvosnál sorban állással tölteni a nem létező szabadidejét!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.