Zuglónak, a főváros XIV. kerületének, és Pest egészének közlekedése szempontjából fontos lenne a villamosközlekedés visszaállítása a Thököly úton, miután nem várható, hogy a Bosnyák térig, vagy Újpalotáig kivezetik a 4-es metrót - hangzott el egy, a témában szerdán tartott budapesti közlekedési konferencián.

Forrás: STOP
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

10 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
dömdödöm
Igazad van persze csak tudod most kell eldönteni mit akarnak csinálni mert most ki kell alakítani akkor a baross téri villamosvégállomást . Jelenleg semmi nem indokolja a metrót ujpalotáig mert ugyan kényelmes és gyors de asszem itt olyan helyzet van amikor nem kell sietni senkinek sehová és valószínűleg ez jódarabig sajnos így is marad .
Ha csinálnak egy körútihotz hasonló villamospályát új villamosokkal baross tér -újpalota között az is elég kényelmes ,elég gyors is és olcsóbb jóval a kiépítése ,üzemeltetése mint a metro .
dömdödöm
@sbl: ezt az országot ne hasnlítsd ausztiához , amit fent leírtál az megvalósítható persze csak kell hozzá 50 év PL : nálunk egy sima alap elég rövid dunai híd felújítása 1,5 év és addig le van minden zárva és iszonyú dugókban szenvedtek az emberek , egy ilyen normális országban max 3 hónap nem több :-(
lenhardtibolya
Na, ez tényleg szép mutatvány lesz. A Thököly út közelében lakom, folyamatosak a dugók, pedig jelenleg a korábbi villamos sínek helyén is autók járnak, van busz-sáv, kerékpár sáv, és egy sáv az autóknak. (Persze mindenki megy, amerre lát, a bringások a járdán, mert az úton néha elütik őket, stb.) Ha ismét lesz villamos közlekedés, akkor egy sávval kevesebb jut a többi járműnek. Nemcsak a 7-es busz jár erre, tehát kérdés, hogy a többi merre fog közlekedni, ill. ha azok maradnak, akkor micsoda torlódás várható? Mellesleg miért nem gondolták végig a dolgot, mielőtt itt-ott eltüntették a síneket, máshol pedig még ott vannak a Thököly úton? Nem hiszem, hogy olcsó "mulatság" a sínek felszedése, majd lerakása...
sbl
@dömdödöm: Az a baj - gyakorlatból mondom - hogy a II. vh. után a tömegközlekedés alakítását nem átfogó és a várható jövőt figyelembe vevő, józan mérnöki, precízen elképzelt megoldások szerint végezték, hanem műszaki-politikai rögeszmék, divatáramlatok és más nem kívánatos jelenségek szerint.
Ez sajnos napjainkban is majdnem így van.
Egyébként teljesen egyetértek veled!
A Baross tér már majdnem készen van, oda nehezen elképzelhető a villamos végállomás kialakítása - bár nem lenne még mindig - lehetetlen. Pl. a Budapest Keleti pu. Indulási Csarnoka oldalán.
A 7es és a vele járó többi járatot is kiválthatná a Baross térig járó villamos.
És a személygépkocsi forgalom is csökkenne, ha lenne gyors és megbízható tömegközlekedés a Belváros fel, aminek a kapuja a Keleti pályaudvar.
dömdödöm
@lenhardtibolya: én is arrafelé lakom , ha villamos lesz 7- es busz nem lesz
sbl
@dömdödöm: Nem is szükséges.
És akkor lesz gömbölyű a dolog ténylegesen, ha az ún. "ráhordó" járatok viszonylatai trolisítva lesznek. Lényegesen halkabb a dízel üzemű autóbuszoknál és füstmentesen üzemelnek.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.