“Már akkor is ott voltunk, amikor Orbán Viktor még nem, és akkor is ott leszünk, amikor ő már nem. A mostani helyzet nemcsak nekünk fájdalmas, hanem az országnak is rossz, de túl fogjuk élni” – idézi Andreas Treichl Erste Bank-vezérigazgató Magyarországra vonatkozó szavait a 444.hu. Treichl a Ziar Financiar román üzleti lapnak adott interjút, amely nagyrészt a csoport román érdekeltségéről, a BCR bankról szól, de érintik benne a magyarországi ügyeket is.

Forrás: Origo
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

68 hozzászólásarrow_drop_down_circle

szablyafűrész
Mikor látjuk már be, hogy ebben a tárgyban nem a bankok a hunyók, hanem az a szarházi genyó sumák és sunyi, parasztvakító kormány, amelyik a saját szarát a bankok nyakába akarja varrni, ahelyett, hogy kellő időben olyan pénzügyi normákat alkotott volna, melyek az uzsorakamat fogalmát kiterjesztették volna a bankokra is, de amelyik banknak ez nem tetszett volna, az mehetett volna innét.

Ehelyett zsinórban átqrta a tetű kormány a zembereket, ígéretekkel, hitegetéssel ( mottó: nem a zemberek fizetik meg ) ahelyett, hogy korlátozó pénzügyi intézkedéseket foganatosított volna.

Nem tette, mert nem merte, inkább hazudozik a mai napig, eredménynek állítja be azt, amiben egy deka pozitívum nincs, kiskapukat hagy a bankok számára a meglévők mellé, ha ügyes a bank és a zemberek beletörődnek, vagy nem futkároznak utána, akkor pénzügyi tilitolival mégiscsak beszedheti a bank a magáét - büntetlenül ! Márpedig a zemberek ma nem érnek rá napokat a bankokban üldögélni, hogy a legkedvezőbbet kicsípjék maguknak.

Egyszerű példa: az Ersténél azt mondta az ügyintéző bájosan, hogy kössek havi 10,000 rugóért baleset biztosítási humbukot, amely valójában csak részben az, aminek hívják és akkor minden banki pénzügyi akcióm ingyenes, de ez 10 évre szól, ha közben kiveszem a lét és megszüntetem a szerződést, akkor az aktuális - kivételkori - teljes összeg után a bank lecsíp magának 10 %-ot !
Mindehhez 20 percig nyomtatta a papírt. Már ekkor gyanús volt a dolog, nem szemüveggel, hanem nagyítóval lehetett csak átolvasni azt a 4-5 oldalt, amit a bankban nem tudsz végrehajtani - nekem is lepörgött kétszer is a parkoló óra, de mázlim volt - csak otthon.

Megtettem. Négy nap múlva - ekkor értem csak rá - szerződést bontottunk pénzügyi következmények nélkül, ugyanis a bank kiküldött egy papírt, hogy a névaláírásom nem egyezik a náluk nyilvántartott névaláírással, de a bank közben már a következő kéthavi lét - 20,000 HUF-ot levett a számlámról ! Ígérték, hogy visszateszik - most erre várok.
Ha...
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
verőce21
Elég baj, hogy még mindig itt vannak! A CHF hitelezés másik fő kirobbantója. De majd ha tartósan negatívba fordulnak a főkönyvi számaik, újra fogják értékelni a helyzetüket. :)
JAJMÁR
Végre, ezeknek van vér a pucájukban :)))
hetöndöe
@gabrella: Egy darabig lehet széllel szemben de egy idő után beárazásra kerül a sufniforradalom.
SwordFish
Ez a hozzászólás törlésre került. Többszöri törlés a felhasználó kitiltását vonja maga után.
bukfenc
Ez a bank kimondta, mi lesz, ha a többi is??
Ezek a bankok ha összefognak, pillanatok alatt megfojtanák csúti Néró gazdasági rendszerét..
Nem istenítem őket, de amióta világ világ azota vannak bankok, amolyan "lendkerekek" a gazdaságban..
SwordFish
@Horizont: Ezért a hozzászólásért szégyellned kellene magadat. >:-)
JAJMÁR
@gabrella: 19:22 A CHF köszöni jól van. A forint van mélyponton! :)
gabrella
@JAJMÁR: Nekem ez a helyzet fordított,ha "ő" jól van, nekem rossz.
SwordFish
Különben is nyugodtan mondhatjuk, hogy menjen el a rabló uzsorás nyugat-európai bank, majd jön helyette az orosz meg a kínai meg az arab bank. Sőt magyar bankok is lesznek majd.

Persze , a ballibfanok képesek lennének még annak is örülni, ha a bankok kivonulása
bedöntené a magyar gazdaságot.

Ennyire gyűlölitek a Fideszt, hogy ezért beáldoznátok az országot is.

Az ilyen embereket én hazaárulónak szoktam mondani.

Tessék ezen elgondolkodni, vajon miért. >:-I

Rossz válasz: nem azért, mert Vitya-Orbán-fan lennék, és mert a Fidesz az ország, ez
hülye válasz, a jó válasz az, hogy mindegy , hogy milyen párt van kormányon, ne
kívánjuk az országnak rosszat, csak hogy bukjon meg az általunk utált politikai erő és
a mi általunk szeretett legyen a kormányon, értve?

Akinek ez fontosabb , mint az ország, az olyan mint Horn Gábor "az SZDSZ fontosabb,
mint az ország."

Tessék ezt észbe vésni.
JAJMÁR
@gabrella: Tudom, de a "bűnös" mégis a forint. :(
SwordFish
@Horizont: Nem csoda, mert baller vagy. Nem pedig baloldali. Baloldali a munkáspárt
Thürmerékkel. Te csak egy baloldalinak magát hazudó párt szimpatizánsa vagy, amely
párt igazából neoliberálsi értéket vall és globalista.

Te neked fontosabb a ballib oldal kormányra jutása, mint az ország. Ezért nincs
szégyenérzeted. Mert az orbánfóbia már kiölte azt belőled.
SwordFish
@Horizont: Márpedig aki az országot lerabló bankokat támogatja, arról nem lesz más
a véleményem, mint amit elmondtam.

Márpedig te ezt teszed és ezért én rohadéknak foglak tartani, mert az vagy. >:-I

A gyűlöleted minden ellen való, ami normális. Maga vagy a gyűlölet. Egy beteg
ember vagy. Ezért vagy képes az országnak , embertársaidnak ártó bankokat
védelmezni.

És az ég nem szakad le , de csak azért, mert ez már neki is sok. >:-)
szablyafűrész
Mikor látjuk már be, hogy ebben a tárgyban nem a bankok a hunyók, hanem az a szarházi genyó sumák és sunyi, parasztvakító kormány, amelyik a saját szarát a bankok nyakába akarja varrni, ahelyett, hogy kellő időben olyan pénzügyi normákat alkotott volna, melyek az uzsorakamat fogalmát kiterjesztették volna a bankokra is, de amelyik banknak ez nem tetszett volna, az mehetett volna innét.

Ehelyett zsinórban átqrta a tetű kormány a zembereket, ígéretekkel, hitegetéssel ( mottó: nem a zemberek fizetik meg ) ahelyett, hogy korlátozó pénzügyi intézkedéseket foganatosított volna.

Nem tette, mert nem merte, inkább hazudozik a mai napig, eredménynek állítja be azt, amiben egy deka pozitívum nincs, kiskapukat hagy a bankok számára a meglévők mellé, ha ügyes a bank és a zemberek beletörődnek, vagy nem futkároznak utána, akkor pénzügyi tilitolival mégiscsak beszedheti a bank a magáét - büntetlenül ! Márpedig a zemberek ma nem érnek rá napokat a bankokban üldögélni, hogy a legkedvezőbbet kicsípjék maguknak.

Egyszerű példa: az Ersténél azt mondta az ügyintéző bájosan, hogy kössek havi 10,000 rugóért baleset biztosítási humbukot, amely valójában csak részben az, aminek hívják és akkor minden banki pénzügyi akcióm ingyenes, de ez 10 évre szól, ha közben kiveszem a lét és megszüntetem a szerződést, akkor az aktuális - kivételkori - teljes összeg után a bank lecsíp magának 10 %-ot !
Mindehhez 20 percig nyomtatta a papírt. Már ekkor gyanús volt a dolog, nem szemüveggel, hanem nagyítóval lehetett csak átolvasni azt a 4-5 oldalt, amit a bankban nem tudsz végrehajtani - nekem is lepörgött kétszer is a parkoló óra, de mázlim volt - csak otthon.

Megtettem. Négy nap múlva - ekkor értem csak rá - szerződést bontottunk pénzügyi következmények nélkül, ugyanis a bank kiküldött egy papírt, hogy a névaláírásom nem egyezik a náluk nyilvántartott névaláírással, de a bank közben már a következő kéthavi lét - 20,000 HUF-ot levett a számlámról ! Ígérték, hogy visszateszik - most erre várok.
Ha...
szablyafűrész
persze, nem havi 10,000 rugóról van szó helyesen, hanem 10,000 HUF-ról, a vége lemaradt, de ismét ökölbe szorult a talpam, nem írom újra.
SwordFish
@Horizont: És te mit képzelsz magadról, hogy a bankokat védelmezed ?

Én a helyedben nagyon erősen KUSSOLNÉK. >:-I
hetöndöe
@SwordFish: Ez a bankellenes duma fárasztó és látszik minden szavadon,hogy csupán a fitymasz elkábított papagájkommandójánakaz egyik egyszerű,gondolkodásra képtelen tagja vagy.
tavaszi
@Horizont: szégyeld magad...ez egy tipikus elvakult stupid szöveg volt. ha tudni akarod számosan vagyunk akik magyar bankban tartjuk a pénzünket...mér csak azért is...és igenis vallom orbántól függetlenül ...enek a picsa kis országnak minek ennyi ban???...1/3 ada bőven elég volna...de elöbb utóbb ki lesznek penderitve.
tavaszi
@JAJMÁR: ...úgy van vér a pucájkban hogy téged lenyulnak keményen...csak te most orbán ellen bármit leirsz...ahelyett hogy elgondolkodnál.
tavaszi
@Horizont: foggalmad sincs ,hogy mit beszélsz...de amit mondtál az felér egy hazaárulással...de semmi gond...bejönnek a kinai..és arab bankok...és majd akkor megbeszéljük...téged most orbángyülölet hajt...és észresem veszed hogy london már ...kimondta 2014-ben az országban 3% fellendülés is lehet...
pbalage
@tavaszi: bankot az nyit, aki akar, ha meg tud élni, ám legyen. Ha pl. főtt kukoricát árulsz a strandon, és megélsz a hamburgeres mellett, akkor miért ne?
Demagóskodsz itten.
verőce21
@szablyafűrész: (20:18) Ez a "baleset biztosítási humbuk" történet 10 évre nagyon bájos, de ilyet egy komoly ember már nem is hallgat végig egyetlen ügyintézőtől sem, nem hogy még alá is írja!
Nagy egy balek vagy Te öregem! Ráadásul mázlid is van, mint általában a balfékeknek, hogy nem találták elfogadhatónak az aláírásod! :)
F_Viktor
@SwordFish: Arról mi a véleményed, hogy a Zemberek miért nem magyar bankoktól vettek fel hitelt, ha ők olyan becsületesek, nem a nép "lerablói" (idézet tőled)?
A külföldi bankok 2011 óta évente 300-450 milliárd forint veszteséget könyveltek el, amiket külföldi anyacégük újra tőkésített. Ezt a veszteséget magyar bank miből fedezné?
Jaa, az adófizetők pénzéből? Akkor eltolcsy-Orbán-Varga trió hetente gondolkodhatna egy új adónemet amiből ezt a sok mínuszt fedezni lehetne.

Még egy ilyen egy bites "gondolkodj már Iván" is észre vehetné, hogy nagyon megvezette valaki.
F_Viktor
Külföldről is Orbán buktát látnak, rendesen beszólogatnak neki :-))))
leszúrt rittberger
@SwordFish: És az "orosz meg a kínai meg az arab bank" szerinted nem a profitért jönne ide? Vagy a Békemenet két szép szeméért, jótékonyságból?

Ez nem ballib vagy nemzeti kérdés, csak ti ámítjátok magatokat vele, hogy vannak a jó bankok, meg a rossz bankok. Mindegyik egyformát pénzt akar csinálni, egyik sem szeretetszolgálat, persze jobb ezzel hitegetni magatokat, ez kedves a kis lelketeknek. Csak akkor nem tudom miért nem nőtt még meg pl. a Széchenyi Bank vagy a nagy magyar takarékszövetkezetek, miért nem szerződött át hozzájuk az összes magadfajta nemzeti észlény?
JAJMÁR
@tavaszi: 23:30 Ugyan, nem "egy" ember körül forog a világ, ezt csak Te gondolod.
Az ország pedig nem "egy" birkatömeg, akiket mind irányítani lehet.
Tudod, szerintem az a hazaáruló, aki közönyösen megy a birkák tömegében, mert az kényelmesebb, mint szembefordulni.

Bankok mindig is voltak, OV előtt és után is lesznek, és mások pénzéből élnek.! Igaza van szablyafűrésznek, a bankok olyanok, amilyen a kormány!
Nekünk miért jó az, ha egy idegen bankot, aki idehozza a pénzét, kiutálunk?
Tudsz róla, hogy a mi magyar bankunk külföldön, itt a szomszédban, nevetséges kamatra ad kölcsönöket nekik? Nekünk meg méregdrágán?
szablyafűrész
@verőce21: Nem a fajtád beli beszariaké a világ, bőröndben is kamatozik a kes...felétek...amúgy több oldalról is van pénzem a bankban, azok elég jó helyen és körülmények között vannak, de persze egy magadfajta maga alá hugyozós hogyan is értene hozzá, a többihez nem kellett 4-5 oldalas papír.
Te csak őrizgesd a párnában, meg a kutyaól teteje alatt...neked az is jó.
nahát
Sok itt a gyáva, látens maszopnyik, akik nem merik bevállalni , tagadják valódi nézeteiket.
aremy
@SwordFish: az ország tönkre tételében a focival szólva orbán-BANKOK 8-1
akkor ki is tette tönkre az országot?
gabrella
Az Otp is sok más országban ott van, mi van ha azt is elzavarják pld. Ukrajna,Horvátország,stb.
gabrella
@Horizont: Először a saját megnyomorításunkat kéne megszüntetni harcban, az otp nem érdekli a kutyát sem.
gabrella
A fidesznek nem is tetszik,hogy kritizálják sokan a gazdagok gazdagítását.
gabrella
@Horizont: Meg egyébként is, itt vagyunk mi is akik munkát,kenyeret akarunk legalább.
F_Viktor
@nahát: Írod:
"Sok itt a gyáva, látens maszopnyik, akik nem merik bevállalni , tagadják valódi nézeteiket."

Igazad van... Az egész országban nagyon-nagyon sok baloldali érzelmű ember van aki fél, nyilvánosan nem merik bevallani politikai érzelmét, nem mernek tüntetésre járni, viszont félelemből parancsra részt vesznek béketüntetéseken, közvélemény kutatók előtt, mint fityesz szavazók jelennek meg.
De komám, ezek a nagyon-nagyon sok bal érzelmű ember alig várják a választásokat, hogy majd ott, ahol nem látja a fityesz, a fityeszes főnökük, ott majd félelem nélkül megtehessék voksukat!
lajospapa
Két variáció lehetséges:
1. Ha a bankok oly hatalmasak, mint a Fidesz mondja, Orbánt már rég megbuktatták volna.
2. Mivel nem buktatták meg, akkor megegyeztek vele.
Hölgyek, urak lehet választani!
F_Viktor
@lajospapa: Mit sugall az Erste? 1-est? :-))
verőce21
@szablyafűrész: (14:36) Ismerem én a fajtádat, minden balek az E.ste bankban bukja a pénzét a tőzsdén! (De csak azért, mert megengedik nekik a napon túli shortot!)

Én ennél ismerek jobb befektetéseket is, kivéve a párnacihát! :)
bukfenc
@lajospapa: ma, 19:40

Hát azért nem teljesen úgy működik, hogy, - gyere ide hamm - bekaplak!

1) A Mo-i külföldi bankoknak elsősorban az anya bank, vagyis a külföldi tulajdonos diktál!!
orbáncnak csak ebben az országban van - vezénylési joga...

Ha a bank tulaj berágna és kivonulna, több ezer, hanem tízezer banki alkalmazott mehetne az utcára, lenne munkanélküli...(nem is szólva a bankokhoz kapcsolódó egyéb munkavállalók)

Nem védem a bankokat, de sokan nincsenek tisztában azok erejével!

Mit gondoltok miért akar magyar bankokat orbánc???
Mert azokat ugráltathatja,
a külföldi anya bankok tulajdonosai simán lepöckölik az asztalról nemhogy az orbánc féléket, de nála 100x nagyobb kaliberű politikusokat..

Hogy miért nem vonulnak ki?,
(orbánccal különben sem lehet alkudozni, ha nem volt a kollégiumi szopó társa)

Kivárnak.
A banki titkosszolgálatok sokkal hatékonyabbak mint az állami titkos szolgálatok!

-És abban igaza volt az erste górénak: orbánc már rég a trágyadombon guberál amikor ők még mindig bankosok.!

Az itteni "rabló bankok" a nyereségük után adóznak! talán ezt sem kéne elfelejteni!
-Hogy kiviszik a profitot?? Más országokban is azt csinálják, - akkor - mi ebben a - hüü ha??

A profitot akkor tartanák itt, ha lenne mibe befektetni!
De, - ebben a lepusztult országban??

Az országot "dicső politikusaink" pusztították le!! Lásd: A nemzeti vagyon kiárusítása!!Bagóért!!

A Mo-i uzsora kamatokat nem az anya cég diktálja, azt a magyar sameszei (mint a háborúban a kápok) igyekeznek túl lihegni! Elvégre abból van a busás fizetésük!

A csuti törpr nérónak ami nem magyar és nem fidess-es az ellenség!
Akkor miért barátkozna vele bármelyik külföldi banktulaj??
Desischado
Hitel nélkül nem növekedhet a gazdaság. De vásárlóerő nélkül sem. Nem az a király, hogy kivéreztetjük a bankokat, hanem kölcsönösen meg kéne velük egyezni, hogy mindenkinek jó legyen. De hazugovics, csak ahhoz ért, hogyan kell mindenkitől lenyúlni, illetve kirabolni!
nahát
@F_Viktor: Komám az a 4 like elég sovány a győzelemhez. Csak szólok hogy sokan pont az ilyen elvakult ballerek miatt - mint akik pl. itt mocskolódnak a Propin- nem vállalják be, hogy a jobboldalra fognak szavazni. De alig várják a szavazást, hogy ellenetek szavazzanak!!!
F_Viktor
@bukfenc: Írod:
"Hogy kiviszik a profitot?? Más országokban is azt csinálják, - akkor - mi ebben a - hüü ha"

Az OTP nem viszi ki a nyereségét pl. Romániából?
De nagyon jó példa a nemzetivé tett MOL esete:
Orbán már majdnem háborút indított Horvátország ellen, amikor ők is a MOL-tól való függetlenség mellett álltak ki. Mert a MOL-nak gyarmata a horvát állam, az INA igazgatótanácsában a MOL érdekek érvényesülnek.
bukfenc
@Desischado: ma, 00:31

Példa az állam és a bankok viszonya között.

A bank hitelt ad(kicsi, nagy, giga) vállalkozásra x országban. (MAGYARORSZÁG
Az állam abban a pillanatban leveszi a sápot Lásd: forrás adó , ipari adó, szja, áfa, környzetv.adó, stb stb..

Az első 3 hónapban a kihelyezett tőke kb 20%-a már az állam zsebében van!

A bank tisztában van ezzel ezért beépíti a kamatokba. (5-10-20 év)

Normális országban minimális "sápot húz" egy befektetésből, mert érdeke, hogy felpörögjön az adott hitellel támogatott vállalkozás, mert az adja meg a stabil fizetést (emberek), stabil adót,(helyi önkormányzat+állam) = életszínvonal emelkedést!!!

Az infrastrukturális, innovatív fejlődésről nem is beszélve...

Az emberek a személyi és a devizahiteleken keresztül mérik a bankokat és a véleményük olyan amilyen.. (külföldön a lakossági kamatok 2-5 %-on van!!)

De,- amíg a politikai vezetés, kormányzat (jelen esetben fidess) egy toll vonással keresztbe húz bármilyen üzleti stratégiát ami neki nem kedves, addig a bankok kétszer is meggondolják, hogy az adott országba mire hitelezzenek, hisz a legfontosabb az állami garancia (jogbiztonság, kiszámíthatóság stb) hiányzik!!

Visszatérve:
Ha az adók kisebbek lennének, kisebbek lennének a kamatok,
kisebb kamatoknál kisebb lenne az adott bank nyereség/veszteség aránya!!,
kisebb "rizikóra" nagyobb a hitelezési "kedv", (kiszámítható profit).

Az állam (fidess) az embereken keresztül próbálja lehúzni a bankokat ( a fenn leírtak szerint)

A bankok nem hülyék!, vissza adják a labdát.

Nem adnak hitelt, nincs befektetés, nincs vásárlóerő, nő a munkanélküliség,
beindul egy spirál, aminek a legnagyobb vesztese a több milliós "köznép",
és az elszegényedés..

Egy szegény ország "sebezhető", vagy gyarmat lesz, vagy fellázad, és -forradalom!!
hetöndöe
@verőce21: Anno az Erste fizette az egyik legtöbb hozamot a manyupnál.
Miről beszélsz te szerencsétlen?
Dr. Felipe
Ez a beszéd. Mi is itt leszünk mikor bolseviktor már nem.
hetöndöe
@verőce21: A manyupról írtam te ügyefogyott.
Azonkívül megint egy baromságot írtál azzal,hogy az Erstében pénz veszítenek a zemberek.A legtöbb pénzt azzal veszítjük,hogy nincs megfizetve a munkánk és azzal,hogy a fitymasz teljesen kirabolta a kincstárat.
verőce21
@bukfenc: (18:04) azt írod, a bankok "...Nem adnak hitelt, nincs befektetés, stb." - elméletileg jó a levezetésed, csak a gyakorlatban nem igaz!
Adnak a bankok hitelt mindenkinek aki kér, és megfelelő hitelképességű, csak kevesen kérnek. Én nem egy, nem kettő olyan nagyvállalkozást ismerek, akik csak saját erőből finanszíroznak, nem fordulnak bankokhoz. (talán a rossz "beidegződések" miatt.) :)
verőce21
@hetöndöe: (12:17) A cikk éppen a Manyupok elemzéséről szól! - bizonyára elkerülte a homályos látásod!
hetöndöe
@verőce21: A cikk 2013-ról szól te féleszű.
verőce21
@hetöndöe: (12:28) Meg az előző tíz évről Barmocska!
hetöndöe
@verőce21: Fuss neki mégegyszer annak a táblázatnak,amelyben az elmúlt tíz év adatai vannak,abban szó sincs a manyupokról te idióta!
verőce21
@hetöndöe: (12:35) Csak a Manyupokról van szó a cikkben! Látom tudathasadásos vagy és röhejes!
hetöndöe
@verőce21: Akik még egy gazdasági cikk lényegével sincsenek tisztában és gondot okoz nekik egy táblázat elolvasása ,kár is vitázni.
verőce21
@hetöndöe: (12:40) Ez vagy te, Lajoska! Mindig magadból indulsz ki a jelzőiddel amik vissza is szálltak rád! :)
verőce21
T. Propeller!
Kedves hetöndöe blogtársunk ismét bizonyítékát adta, hogy kulturált, társalgásra, véleménycserére alkalmatlan egy nyilvános blogon. Egyszer már kitiltották innen luigilongo néven, remélem ezúttal is honorálják "kulturált" modorát.
hetöndöe
@verőce21: A házmesternyilasok korában volt divat az ilyen,úgy látszik kicsit visszaléptél a történelemben.
verőce21
@hetöndöe: (14:06) Ez a beszólásod nem változtatott a "kultúrádon".

(Már ezen a nickeden korábban is töröltek emiatt, amiért bíráltad is erősen a modit!) :)
hetöndöe
@verőce21: Szerintem neked sem az első nicked.
verőce21
@hetöndöe: (14:22) Hanem a legelső! :)
verőce21
kieg. /14:26/ És egyetlen, mielőtt még kombinálnál! @hetöndöe:
bukfenc
@verőce21: ma, 12:24

" Én nem egy, nem kettő olyan nagyvállalkozást ismerek,"

Ó te világlátott ember, -messziről jöttél, azt mond amit akar!!!
Dr. Felipe
Pont ma hallottam hogy az a maradék 60 ezer ember aki maradt a magánnyugdíj pénztárakban elég szép hozamot értek el.
Az a 3 millió ember akit meg bolseviktor megzsarolt és becsapott meg futhatnak a pénzük után.
Ennyit arról a szemenszedett fideSS hazugságról hogy a magánnyugdíj pénztárak eltőzsdézték a vagyont.
A vagyont ugyanis a bolseviktor és kurmánya tőzsdézte el és lopta el. Ennyi.
verőce21
@bukfenc: (18:02) Számítottam a kételkedésedre, mert megfellebbezhetetlennek és nagyon okosnak tartod magad! :)
pl. TriGranit - GRÁNIT Bank Zrt.
H–1095 Budapest, Lechner Ödön fasor 8.

de vidéken több is van, Centrál Kft. 6000 Kecskemét, Batthyány u. 11.
ZÁÉV Építőipari Zrt. ZALAEGERSZEG, Millennium köz 1.
www.vg.hu/vallalati-adatok/zaev-zrt
KÉSZ Holding Zrt.
1095 Budapest, Mester u. 87.
www.kesz.hu/Kesz_csoport/15
KÉSZ Építő Zrt.- Szeged

De ugye nem kell említenem, van egy ilyen kis kuli-buli cége Simicskának is… :)
F_Viktor
@bukfenc: 2010-ben Orbán a KKV-nak ígért segítő kezet, vállalkozás-barát kormányzást! Semmit nem valósított ebből meg, évente 30-32 000 KKV ment csődbe!
A ceginfo.hu adatai szerint a kötelező törzstőke-emelés (3 millió forintra!) 200 000 hazai kft.-t fog érinteni. Ezeknek 70-75 százaléka le fogja húzni a rolót. Ez azonnal 140 - 150 000 KKV-t fog érinteni!!!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.