A jövőben a szemétszállítást is, mint más közműszolgáltatást, nonprofit szolgáltatásként képzeli el a mostani kormány. De nem világos, erről miért a honvédelmi miniszter beszélt.
Forrás:
[origo]
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
8 hozzászólásarrow_drop_down_circle
akkor ő nonprofit, hiszen semmi nyeresége sem maradt.
Az hogy fizeti a melóst, rendben van, sőt elvileg bármilyen nagy fizetést is adhat és
vehet fel ő maga is. A munkabér költség, természetes hogy elszámolja.
Az adó, üzemanyag szintén olyan tétel amit elszámolhat, nem számít hogy az
államnak és az üzemanyag forgalmazónak nyeresége van.
Ha évente új járművet vesz, akár azt is elszámolhatja.
Nem is folytatom, bármit elszámolhat, az a lényeg, hogy ne maradjon a beszedett
díjból nála kimutatható nyereség, nem számít ha másoknál igen.
Lehet pl. őrző-védő kft-vel őriztetni a szeméttelepet és ez lehet ugyannak a vállalkozónak
a cége is.
A nonprofit nem azt jelenti, hogy olcsó!.
Az olcsóságot a verseny szokta jelenteni, mert akkor nem számolhat fel mindent
nyakra-főre, kénytelen lefaragni a költségeit, ha talpon akar maradni.
Lehet mondani, hogy azért, mert így alacsonyabb az üzemanyagköltség
és vígan kimutatni, hogy tulajdonképpen az éhenhalás szélén állnak.
A trafikosok, versenyhelyzetben, 4% árréssel megéltek, et tény.
Mikor monopóliummá tették, ezt egyből 10%-ra növelték és még ezt is
kevesellették, választékot is kellett bővíteni.
Új hozzászólás