A jövőben a szemétszállítást is, mint más közműszolgáltatást, nonprofit szolgáltatásként képzeli el a mostani kormány. De nem világos, erről miért a honvédelmi miniszter beszélt.

Forrás: [origo]
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

8 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
coyote3
A problémák akkor jönnek elő, amikor az uniós pénzből, uniós normák szerint épült magánkézben levő szemétlerakók díjait akarják csökkenteni:))))
Pisti271
@Senara: Ha a vállalkozó igazolni tudja, hogy az összes bevételét kiadásra fordította,
akkor ő nonprofit, hiszen semmi nyeresége sem maradt.
Az hogy fizeti a melóst, rendben van, sőt elvileg bármilyen nagy fizetést is adhat és
vehet fel ő maga is. A munkabér költség, természetes hogy elszámolja.
Az adó, üzemanyag szintén olyan tétel amit elszámolhat, nem számít hogy az
államnak és az üzemanyag forgalmazónak nyeresége van.
Ha évente új járművet vesz, akár azt is elszámolhatja.
Nem is folytatom, bármit elszámolhat, az a lényeg, hogy ne maradjon a beszedett
díjból nála kimutatható nyereség, nem számít ha másoknál igen.
Lehet pl. őrző-védő kft-vel őriztetni a szeméttelepet és ez lehet ugyannak a vállalkozónak
a cége is.
A nonprofit nem azt jelenti, hogy olcsó!.
Az olcsóságot a verseny szokta jelenteni, mert akkor nem számolhat fel mindent
nyakra-főre, kénytelen lefaragni a költségeit, ha talpon akar maradni.
Senara
@Pisti271: Akkor már ezt is értem 444.hu/2014/01/12/nagyon-jol-megy-magyarorszagnak-mar-ket-tesla-parkol-a-dohanybolt-elott/ ezért nonprofit a trafik is .? elszámolnak mindent , beszerzésre két Tesla használnak alapár 68 700+11 900 euró extrákkal .
Pisti271
@Senara: Ideológiát mindenhez lehet gyártani.
Lehet mondani, hogy azért, mert így alacsonyabb az üzemanyagköltség
és vígan kimutatni, hogy tulajdonképpen az éhenhalás szélén állnak.
A trafikosok, versenyhelyzetben, 4% árréssel megéltek, et tény.
Mikor monopóliummá tették, ezt egyből 10%-ra növelték és még ezt is
kevesellették, választékot is kellett bővíteni.
joopapa
A mészáros löci mennyi profitot termel hogy egycsapásra milliárdos lett? Nem a közmű számlák magasak, mi keresünk keveset! Az alapvető élelmiszerek áfáját kéne csökkenteni, és valódi munkahelyek létesítéséhez kellene megteremteni a hátteret hogy jöjjenek a befektetők és ne közrabszolga munka legyen az az ígért egymillió munkahely!
Senara
@Pisti271: " Ideológiát mindenhez lehet gyártani."...Lehet másnak is nem csak nekik ..." Mikor monopóliummá tették, ezt egyből 10%-ra növelték és még ezt is kevesellették, választékot is kellett bővíteni." Kiszámolták mennyi lesz a hasznuk a (!) leadó (!) gondolom az fix (!) , nem jött be a számítás , talán leszoktak , elektromos cigi , felerősödött csempészet , Pista bácsi a kert végébe dohányt ültetett . Nagyon cáfolják a szeszes ital és pálinka mutyit , de kell a választék bővítés .

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.