Sörből 8, sós rágcsálnivalóból 6 százalékkal vásároltak kevesebbet a magyar háztartások a 2013 február óta eltelt egy évben az előző év azonos időszakával összehasonlítva - közölte csütörtökön háztartáspanel adatainak alapján a GfK Hungária.

Forrás: ATV.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Dr plágium
Hiszen ez volt a cél...
Az ok egyébként egyszerű, inkább ennivalóra költünk mint sörre és nassolni valóra.
pityuka
Inkább a kolbászból font kerítést rágcsálom.
kamazuka
A kérdés,mit nevezzünk sör néven.
Megvásárolt licenszet agyon nyomva szénsavval grízzel kivonattal,vagy az alapvető összetevőkből 4% alkohol-fokkal minőséget.Egyetlenegy gyártó képes erre,ma,itt!
qxy
" Mert ugye, külföldön dolgozik hány Magyar is? ? ? ?
Ki tehet erről? ? ?
hetöndöe
Ezt érték el ezek az idióták a kisemberek agyonadóztatásával.
Kivándorlás és a belső fogyasztás drasztikus visszaesése,melynek okozata a még nagyobb munkanélküliség és a szegénység.Önmagát generáló progresszív folyamat,melynek nagyon csúnya vége lesz.Brávó 2/3-os birkák!
Öngól a köbön,persze az országra nézve,miközben ezek a tetvek tovább hizlalják a zsebeiket.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.