Sörből 8, sós rágcsálnivalóból 6 százalékkal vásároltak kevesebbet a magyar háztartások a 2013 február óta eltelt egy évben az előző év azonos időszakával összehasonlítva - közölte csütörtökön háztartáspanel adatainak alapján a GfK Hungária.
Forrás:
ATV.hu
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
Az ok egyébként egyszerű, inkább ennivalóra költünk mint sörre és nassolni valóra.
Megvásárolt licenszet agyon nyomva szénsavval grízzel kivonattal,vagy az alapvető összetevőkből 4% alkohol-fokkal minőséget.Egyetlenegy gyártó képes erre,ma,itt!
Ki tehet erről? ? ?
Kivándorlás és a belső fogyasztás drasztikus visszaesése,melynek okozata a még nagyobb munkanélküliség és a szegénység.Önmagát generáló progresszív folyamat,melynek nagyon csúnya vége lesz.Brávó 2/3-os birkák!
Öngól a köbön,persze az országra nézve,miközben ezek a tetvek tovább hizlalják a zsebeiket.