Valakik azzal hívják fel telefonon az V. kerületi lakókat, hogy tájékoztassák őket, Juhász Péter drogos – mondta az Együtt PM képviselője.

"Többen hívtak felháborodva, hogy a Belváros című lap munkatársaként bemutatkozva felhívta őket valaki, hogy megkérdezze, tudják-e, hogy drogos vagyok. Ez már maga a kampány. A Rogán-Szentgyörgyvölgyi bűnszövetkezet, az V. kerületi lakosok pénzéből végigtelefonáltatta a kerület polgárait, hogy lejárassanak” – írta a Facebookon Juhász Péter, az Együtt-PM társelnöke. Ebben a posztban beszél Juhász Péter arról is, hogy a Belváros című lapnak a Kormány 400 millió forintot adott, hirdetésekért cserébe, de a lap médiaajánlata alapján, ezért az összegért 2000 oldalnyi hirdetést lehet vásárolni a 40 oldalas lapban.

Lejárató kampány közpénzből az V. kerületben?
Fotó: 444.hu

A VS.hu megpróbálta megszólaltatni a lap szerkesztőségét, de ott nyilatkozatstop van, csak a főszerkesztő tehet ilyet, aki – mint az nyáron általános – szabadságon van.

70 hozzászólásarrow_drop_down_circle

human
És mi van azzal a fideszes képviselővel akiről még video is készül, mikor fehér port szív. Aztán azzal bizonygatta ártatlanságát, hogy hetente mintát vizelt APJA kórházában, mikor mindenki tudta, hogy már csak a köröm és hajmintából lehet kimutatni a drogot, azt viszont hónapokra visszamenőleg is. Ilyen mintákkal viszont nem szolgált.
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
joopapa
Dől a lé rogán tonyo kerületébe lévő lapnak 400 milla, hogy a bőr hűljön rátok barmok! De Péter erre az lehetne a válasz egy friss negatív drogteszt eredmény elküldve az érintetteknek! De ahogy ezeket a rogány féléket ismerem ezt is kimagyaráznák, hogy nem is a Péterke adta biztos más vérét vizsgálták!
Toby
Juhász pedig tegye azt, hogy telefonon tájékoztattatja a kerletieket, miszerint Rogán, még mindig gumi alapterletű lakásokban vegetál és nyomorog ! Egy kis éjszakai szórólapozás sem ártana ebben a tárgyban !
leszúrt rittberger
Megy a nyivákolás megint, de ezek az Együtt-PM-esek még ahhoz is tyúkeszűek, hogy a Fidesz módszereit lemásolják... Telefonálgassatok ti is, téma van bőven, ki tart vissza...
m.macskosz
@leszúrt rittberger: A telefonálgatás nincs ingyen...
mate03
@l@leszúrt rittberger: A mocskolódásra,nem szabad,hasonlóan reagálni!A trágárságból,minden ép eszű embernek,elege van!A trágárság a (fideszt),minősíti!Csupa,kisbetűvel!
tivoli
@mate03: ma, 09:20
Meg az itteni hozzászólókat minősíti
m.macskosz
@tivoli: Igen, a mimóza lelkületűeket talán bánccccccccssssssa a hozzászólók stílusa,
de mi nem olyan tetű, szarrágó, pénzéhes banda vagyunk, mint a fidesz-kdnp.
human
És mi van azzal a fideszes képviselővel akiről még video is készül, mikor fehér port szív. Aztán azzal bizonygatta ártatlanságát, hogy hetente mintát vizelt APJA kórházában, mikor mindenki tudta, hogy már csak a köröm és hajmintából lehet kimutatni a drogot, azt viszont hónapokra visszamenőleg is. Ilyen mintákkal viszont nem szolgált.
tivoli
@m.macskosz: ma, 10:12
A fidesz olyan, amilyen, attól a másik oldalnak nem kéne lemennie a csatornába. Közhely de igaz: "a stílus maga az ember".
m.macskosz
@human: Nem vagy Te egy kicsit igényes? Ki mondta, hogy ez az ország a demokrácia alapján
működik, Ki mondta, hogy itt egyenlő jogok és kötelezettségek járnak az állampolgársággal?
tivoli
@human: ma, 10:19
Egy szoci képviselőről is készült a kulcslyukon keresztül, de ez most nem érdekes. Az inkább, hogy az egyik bűne, nem menti fel a másikat. Politikába csak józan életű embereket, mert amúgy is van köztük bőven flúgos, hátha még drogozik, netalán piál is. Azzal rögtön támadható is.
human
@tivoli: Pedig érdekelne az a kulcslyukas. Nem hallottam róla.
Aki bűnös azt le kell tartóztatni. Ezt oldaltól függetlenül mondom. A piáshoz képest a drogost azért tartom kockázatosabbnak, mert ott azért nagy összegekről lehet szó és az alvilág is könnyebben markában tudja tartani. Majd kérnek egy két szívességet időközben, amivel nagy károkat tudnak okozni az országnak a képviselőn keresztül.
human
@m.macskosz: Néha álmodozom. Főleg most, hogy Orbán bejelentette a liberalizmus végét. Amit sokan nem tudnak, hogy ezzel búcsút lehet mondani a szabad véleménynyilvánításnak, és igazságos választásoknak, de a szabad vallásgyakorlásnak is. Ezek ugyanis a liberalizmus vívmányai.
m.macskosz
@tivoli: @human: Az állítólagos demokráciában: (USA) elvben nem korrumpálhatóak a nép képviselői, mivel elég jól állnak anyagilag, ám ők sem feddhetetlenek, mint látjuk. Az általam nagyra tartott japánok sem megvesztegethetetlenek, HŰ DE HOSSZÚ SZÓ, JÓL ÍRTAM?
Az azonban súlyos tény, hogy egy ilyen picurka országban milyen sok az egy főre jutó gazemberek száma.
tivoli
@human: ma, 10:45
Ilyesmire gondoltam. De tisztességes politikus nemigen van, legfeljebb kevésbé ártalmas.
tivoli
@human: ma, 10:50
Ne bosszantsd magad, a liberalizmus élt, él, és élni fog. A szólásszabadság is, lásd Pityinger urat.
tivoli
@m.macskosz: ma, 10:56
Én úgy tudom, hogy Amerikában pénzért veszik a politikusi státuszokat, minél magasabb a pozíció, annál többe kerül. Egy-egy jelöltnek nemigen tud akkora vagyona lenni, hogy önerőből kapaszkodjon, kellenek a háttérbefektetők. S az emberük helyzetbe kerülve, meg is oldja a problémájukat, különböző határozatok előmozdításával. S tudjuk, az erősebb kutya, akarom mondani lobbi... a nyerő.
Japánoknál sem sokkal jobb a helyzet, mióta oda is betört a gazdasági mindenható.
"megvesztegethetetlenek" ez jó :-))
mate03
@tivoli: Egyszer már meg kértelek,hogy felejts el!Nem tudok a te színvonaladra,lesüllyedni!
pbalage
a "bukotbaloldali" szerintük esetleg kevésnek bizonyul?
tivoli
@mate03: ma, 11:17
Szívesen, hiszen szóra sem vagy érdemes.
Nem tudom, szóltam volna hozzád? Te szoktál támadni, ha jól emlékszem.
m.macskosz
@tivoli: Árnyalatnyi különbség, hogy Magyarországon azért indulnak a politikusok a posztokért,
mert aratni akarnak, míg másutt azért erre nem szorulnak rá. Azt hiszem.
Pálinkafőző Rézüst
@tivoli: ma, 10:19-re:
"Egy szoci képviselőről is készült a kulcslyukon keresztül, de ez most nem érdekes."
Egy linket erről légyszi ide erről, komolyan érdekelne!!!
Köszi!
tivoli
@Pálinkafőző Rézüst: ma, 12:54
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/drogugy_szombathely_lazary_felfuggesztes
Még jó, hogy firtatni kezdted ezt a szocis drogozást, mert kabátlopás ügybe keveredtünk volna. Erre a cikkre gondoltam, csakhogy rosszul emlékeztem, nem fideszes támadt szocira, hanem fordítva.
De ha már itt tartunk, érdemes újra elolvasni, hogy ez a téma megfordul ám mindkét oldalon.
Pálinkafőző Rézüst
@tivoli: nyilván egyikük sem angyal. De az egyikük egy kicsivel közelebb áll az ördöghöz...Mindenki a maga ízlése szerint eldönti, hogy melyikük...:)
tivoli
@m.macskosz: ma, 12:47
Sehol a világon nem járnak rosszul a politikusok anyagilag, mert hivataluknál fogva megfelelő törvények hozásával helyzetbe tudnak hozni érdekcsoportokat, ami ugye megéri a megbízóknak is.
Pálinkafőző Rézüst
@tivoli: ja, és a ma, 11:00-re: Pityinger urat már rabosították, ezt ne felejtsd el...:)
Az mindegy miért, ha nem a hungarocell rugásért, akkor nyilván simán kreálnak mást, de mindenki tudja, VALÓJÁBAN miért rabosították. Igen, eltaláltad, a "szólásszabadság" miatt...:((
Pálinkafőző Rézüst
@tivoli: ez a Lazáry fideszes, nem möszöpös...
m.macskosz
@tivoli: Nem vonom kétségbe az igazadat, de nekem az a fajta politika, amit Obama képvisel, sokkal, de sokkal rokonszenvesebb, mint az orbáni. Ma például a Hír tévében hallottam, hogy az
USA elnöke utasította a belügyminisztert, hogy sündörögjön oda, kivizsgálni, mi is történt azzal a
Ferguson gyerekkel. Azt a távolságot csak légi úton lehet megtenni, nálunk lehetne akár gyalog is, de vajon volt-e rá precedens, hogy olajszőke intézkedett volna bárhol is...
Eltekintve persze a március idusán, majd az azt követő áradások kapcsán készült fotóktól.
bundi
@tivoli: ezt a szocis kulcslyukas dolgot azért jobban kifejthetnéd...
esetleg valami elérhetőséget...
de lehet, hogy erre gondoltál?
indavideo.hu/video/Drogvad
de mondjuk ez nem mszp-s
index.hu/belfold/2013/09/26/rejtett_kameraval_vettek_fel_a_kokainozo_politikust/
és az ügy utóéletéről...
hvg.hu/itthon/20140519_Lazaryugy_kokaint_talaltak_a_bulihajon_d
vagy itt...
hvg.hu/itthon/20140505_A_hajoskapitany_elmondta_kik_voltak_ott_a
de várom a te szocis verziód...
tivoli
@Pálinkafőző Rézüst: ma, 13:16
Igen, csak nem jól emlékeztem. Szóval vehetjük úgy is, hogy a szocik kezdték..
Pálinkafőző Rézüst
@bundi: eztet benézte a @tivoli: :)))) Sebaj, majd kreálnak a fideszék hamarosan valamit, meglásd...
m.macskosz
: @human: ma, 10:50 Ez már csak részletkérdés, hiszen elég régóta nincs sajtószabadság és demokrácia, bárhogy próbálják egyes fidsz fanok az ellenkezőjét bizonygatni!
Én az igazi élet része vagyok, bár szerencsére nem a legtragikusabb felén,
de ezeknek fogalmuk nincs, hogyan, miként élnek emberek ebben az országban.
tivoli
@bundi: ma, 13:36
Tényleg erre az ügyre gondoltam, csak rosszul emlékeztem a pártállásra. ma, 13:07-kor már bocsánatot kértem tévedésemért a Pálinkafőzőtől.
tivoli
@Pálinkafőző Rézüst: ma, 13:13
Sima véleményem, hogy Pityinger úrnál jobbat akasztottak már. Sima földi halandónál is kiverte volna a biztit, amit ez az ürge megenged magának. Minden tekintetben. Tehát szóval és tettel is kimeríti a becsület sértés fogalmát.
bundi
@tivoli: semmi gond, csak tényleg érdekelt volna a dolog...pártállástól függetlenül...
mert csak a tóbiás féle dologról hallottam, de az is csak annyi volt, hogy a keleti györgyi írt valamit a könyvében, név nélkül és abból sokan azt értették, hogy ez meg az drogozik meg csúnya dolgokat is művelhet... de a szerző is írta, hogy nagyrészt kitalált dolgok vanna a könyvben, vagy kicsit kiszínezte a dolgokat...kb ennyiről tudok az ellenzék soraiból...
míg a kormányoldalról azért keményen ott vannak a képek videók ...konkrét emberekről...
tivoli
@bundi: Itt leírtam, hogy mit gondolok az egészről:
"tivoli
@human: ma, 10:19
Egy szoci képviselőről is készült a kulcslyukon keresztül, de ez most nem érdekes. Az inkább, hogy az egyik bűne, nem menti fel a másikat. Politikába csak józan életű embereket, mert amúgy is van köztük bőven flúgos, hátha még drogozik, netalán piál is. Azzal rögtön támadható is. Válasz erre Tetszik1 Jelentem ma, 10:28 "
Ha igaza van bármelyik feljelentőnek, lelke rajta, bizonyítsa be. Viszont ha rágalmazás, a rágalmazót örökre eltiltanám még a politikusok közeléből is.
bundi
@tivoli: "Ha igaza van bármelyik feljelentőnek, lelke rajta, bizonyítsa be. Viszont ha rágalmazás, a rágalmazót örökre eltiltanám még a politikusok közeléből is."
olvasd el ezt...
www.nyugat.hu/tartalom/cikk/drogugy_szombathely_lazary_felfuggesztes
tehát kokain stimt, helyszín stimt, akik ott voltak be lettek azonosítva, de mégsincs semmi...
"A szocialista közgyűlési frakcióvezető szerint a felvétel egy Balatonfüreden horgonyzó hajón készült, és a hajó kapitánya a Nemzeti Nyomozó Iroda (NNI) nyomozóinak el is mondta, hogy kik vettek részt a droggal és prostituáltakkal súlyosbított partikon, amelyeket a Balatonon és az Adrián rendeztek.

Szombathelyről – állítja Czeglédy – egy helyi intézményvezető szállította a prostituáltakat, de állítása szerint nem tudta, hogy ők azok, mint ahogyan azt sem, hogy drog van náluk. A politikus szerint létezik egy hosszabb videó is, amely neki nincs meg, de a hatóságnak vélhetően igen. Czeglédy azt is elmondta, hogy szerinte lassan halad a nyomozás,"
olvastad gondolom...
hvg.hu/itthon/20140505_A_hajoskapitany_elmondta_kik_voltak_ott_a
akkor innentől hogyan tovább?
tivoli
@bundi: Mije van a képviselőnek? Na az alól felmenteni és jól megbüntetni, plusz még a közügyektől örökre eltiltani.
bundi
@tivoli: szerinted a fidesz (azaz az egyszemélyes pártvezetés)belemenne ebbe? mármint hogy a városvezetések kormánypárti emberkéinek jó részét lenulláznák?
esdi
A hatalomért, a privilégiumokért bármit. Bár ami azt illeti, még az unokájuknak sem kell reggel hatkor kezeltetniük a belépőkártyát a munkahely előtt. Ők egy másik kaszt.
tivoli
@bundi: ma, 15:45
Kevés ember bújhat ki ilyen vád alól, legfeljebb ha tényleg ártatlan.
bundi
@tivoli: pedig olvastad gondolom...még az eljárást is felfüggesztették...
bundi
@tivoli: a cikkek kb 1 évesek...akkor már tudták kik voltak ott, hol csinálták, kik vitték a kurvákat (intézményvezető úr) kik a kokót, aminek a nyomait is megtalálták, meg hogy ezen kívül még mikor és hol voltak ilyen szeánszok...
és mégis... kb mennyit kell még várni, és mire... mert ugye mit is mondtak a rendőri vezetők?
"De megjegyzik, ha az elévülési határidőn belül az elkövetők kilétét megállapítják, az eljárást folytatják."most már cak meg kell várni a határidő végét, és utána széttenni a kezeket, felhúzni a vállat és bizonygatni, hogy nem rajtuk múlott, hanem a bukott baloldal... meg az elmúttnyócév az oka...
tivoli
@Pálinkafőző Rézüst: hááát.. nem is tudom..
Dr. Felipe
Akkor talán Szombathelyen is hívogatni kellene az embereket és tájékoztatni a fideSS drogmaffiáról.
bundi
@Dr. Felipe: és az esztergomi meggyes féle dolog? meg a gyömrői partik?
és ez csak a haba tortán...
human
@tivoli: Független igazságszolgáltatás esetén én is azt mondanám, hogy a rágalmazót büntessék. De ha kinyitnád a szemed legalább résnyire akkor te is látnád akár a fenti ügyből, hogy itt minden bizonyíték ellenére teszi a hülyét a nyomozóhatóság, mert fideszesről van szó.

De ott van Horváth András és az áfacsalások esete. Mindent elkoboztak tőle. Azt a mappát is amiben konkrét bizonyítékok vannak. És erre Orbán azt mondja, hogy nem tud a kormány lépni, mert Horváth nem jött elő konkrét esetekkel. De ha viszont beszélt volna, akkor kattanna a bilincs, mert adatvédelmi törvényt sértene. Így akarták csapdába csalni, hogy börtönbe dugják, de szerencsére Horváth átlátott a szitán.

De ott van Teket Melinda szexista támadása:
„hogy (a Teket Melinda által) nyújtott sok jóból hányan részesülhetnek majd azok közül, akik ráteszik a voksukat, azt még bizony nem tudhatjuk...″ Később még tovább mennek: „Abszolút biztosítottnak tűnik a baloldali érzelmű kisemberek vágyainak a beteljesülése! Egyetértünk azzal, amit magáról állít: Tényleg vissza tudná adni a képviselet értelmét! Pláne, ha még ennél is közvetlenebbül és nyitottabban látná el a képviselői munkáját!!!″

Ilyen aljas az a fidesz, aki Isten által felkent, az egyetlen becsületes pártnak hirdeti magát.
human
@bundi: Bár tivoli felvilágosítására írtad az összefoglalót a drogozó fideszesről, de én sem tudtam, hogy gyakorlatilag kurvás bulihalyókat is szerveztek ezeknek a fontos embereknek. Hasznos volt. Köszönöm
Pálinkafőző Rézüst
@human: “Semmit sem utálok úgy, mint a hazugságot. Azt mondják, “hazug kutya”! Pedig a kutya nem hazudik.
Másképp ugat, ha tolvaj jár a tanyán, másképpen, ha a gazdája jött meg, vonít, ha veszedelmet érez: de soha meg nem téveszti a maga ugatását. A kutyában van becsület. Csak az ember tud hazudni. Az az igazi ugatás.”

Jókai Mór
human
@bundi: Úgy érted, hogy futnak még ki ilyen party hajók?
tivoli
@bundi: Ezek a szexista dolgok igazából nem is annyira szokatlanok, mióta világ a világ, hozzátartoznak az úri huncutságokhoz. Az ilyesmi ha kiderül, próbálják fű alatt intézni, mert oda-vissza működik. A drog az ugye más kéne, hogy legyen, de sose lehet tudni.. Lehet, hogy egymás között már alkoholként kezelik, mint bocsánatos bűnt?
Ha meg így van, kár mutogatni, mert hamar visszahat.
tivoli
@human: ma, 19:33
Bonyolult ez a dolog is. Mert ugye vannak érdekek és érdekellentétek. Mérlegelni kell a "független" bíróságnak azt is, hogy kinek mennyit ér.
T. Melindával kapcsolatban egy mondás jut eszembe: Amelyik kutyát meg akarnak ölni, veszett hírét keltik.
bundi
@human: ha igény van rá?...miért ne tennék...
human
@bundi: Ezek a "hajóutak" gondolom jutalom utak lehetnek a város fontosabb embereinek, hogy nem voltak fékei és ellensúlyai bizonyos érdekköröknek.
bundi
@tivoli: igazából gondolom ezt nem nekem szántad...mármint ezt a szexistázást...
a droggal kapcsolatban meg a kétszínűség, álszentség zavar...de nagyon...
ja és közben a drogprevenciót leépítik, az iskolai felvilágosítással egyetemben...
human
@tivoli: A szex része sokadlagos dolog. De ki finanszírozta az egészet és mit kapott ezért cserébe??? Mert mondjuk egy ilyen kiruccanás a vállalkozónak bele kerül 5 millióba, addig a városnak százmilliós kára lesz a túlszámlázások, áfacsalások miatt.
A korrupciónál soha nem az a baj, hogy XY mennyit kapott (pedig sokan csak erre figyelnek), hanem hogy mennyivel károsította meg az országot, mert az rendkívül nagy összeg szokott lenni.
tivoli
@bundi: Bocsi, tényleg nem, de végülis csak összefügg.
tivoli
@human: ma, 20:32
Bizony ez megy minden szinten. A kiváltságosok úgy kezelik ezeket a dolgokat, mintha minden a saját magánügyük, vagyonuk lenne. Azaz, hogy nem is, mert akkor vigyáznának rá. A másét, a közét könnyen áldozzák a saját hasznukra, mit számít az.
human
@bundi: Unokatesómmal mikor hunyósat játszottunk ő mindig úgy bújt el, hogy eltakarta a szemét. Azt hitte, ha ő nem lát engem, akkor én sem látom őt. Attól még, hogy becsukja a kormány a szemét még a probléma ott van. És legyen akár fogamzásgátlásról, drogról szó a megelőzős hatékonyabb, mintha utólag kezelnénk a problémát. Dehát ezek úgy vannak vele, ha valamiről nem beszélünk az nincs.
tivoli
human
Ja, és hozzátenném, hogy ez nem csak a fideszre jellemző, mert ilyen dolgokban piszkosul egyet tudnak érteni bármilyen pártot is képviselnek a nyilvánosság előtt.
human
@bundi: Erre lennének az állami felügyelő szervek, amik most csak bábok. A valódi független civil szervezeteket pedig azzal vádolják, hogy politikailag elfogultak. Azt ilyenkor elfelejtik, hogy a civil szervezetek az mszp alatt is működtek és aktívak is voltak.
mate03
@tivoli: Végre,valamiben egyetértünk!
mate03
@tivoli: Beszéded,olyan fülemnek, mint a légy zümmögés!

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.