Az LMP a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság vizsgálatát várja az egyik nagy telefonszolgáltató vállalati ügyfeleket érintő díjemelésével kapcsolatban.

Csárdi Antal, az ellenzéki párt fogyasztóvédelmi és vállalkozásfejlesztési szakszóvivője vasárnapi, budapesti sajtótájékoztatóján emlékeztetett arra, hogy néhány hete a Telenor díjemelésről értesítette ügyfeleit, és két új díjtételt is bevezetett, amellyel akár több tízezer forintos terhet rótt a kis és közepes vállalati ügyfeleire.

Mindezt a szolgáltató nem ismerte el egyoldalú szerződésmódosításként – ismertette a politikus –, így ügyfeleinek nem volt lehetőségük a szerződés felmondására.

Csárdi Antal leszögezte: a bankokhoz hasonlóan más szolgáltatások nyújtóinak sem engedné a kontraktusok egyoldalú módosításának ezt a módját, emellett nagyobb védelmet nyújtana a gazdaság motorját képező kis- és közepes vállalkozásoknak.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.