Egyoldalú szerződésmódosításról értesítette üzleti ügyfeleit a Telenor Magyarország. A körülményekre hivatkozva végrehajtott áremelés ráadásul két új fizetési tételt is tartalmaz, ami egy közepes méretű cégnél könnyen több tízezer forinttal növelheti meg a havi kiadásokat. Üzleti ügyekben én eddig másféle magatartáshoz szoktam ennél a cégnél – panaszkodott a hvg.hu-nak egy vállalkozó, aki több mint 10 éve „meggyőződéses telenoristaként” mintegy 60 mobiltelefon-előfizetést fizet az alkalmazottai után. És aki épp tavaly decemberben kötötte meg ismét, sokadszorra is két évre az üzleti szerződését a Telenorral. A mobilszolgáltató képviselője a tárgyalás, illetve rutinos egyeztetések során egy szót sem szólt a közelgő áremelésekről, így nem meglepő, hogy a cégvezető most becsapva érzi magát.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

5 hozzászólásarrow_drop_down_circle

coni
Ha legalább egy évre előre kiszámítható lenne a vállalkozási környezet nem lennének év közbeni áremelések. Ennek ellenére furcsa hogy nem lehet egy szerződéstől elállni egyoldalú módosítás esetén a fogyasztóvédelem pedig nem működik.
coni
Ha legalább egy évre előre kiszámítható lenne a vállalkozási környezet nem lennének év közbeni áremelések. Ennek ellenére furcsa hogy nem lehet egy szerződéstől elállni egyoldalú módosítás esetén a fogyasztóvédelem pedig nem működik.
Toby
A telenor egy mocsok társulat !
Frissen vásárolt készükéket szerettem volna "beindítani" ám egy egész esti próbálkozás árán sem tudtam velük kapcsolatba lépni, a megadott számokon senki nem fogadta a hívásokat - egyik megadott számon sem !
Azóta szarok rájuk és mindekit le is beszélek róluk. Egy tetű társulat !
Linna
A Telenor pontosan azóta ilyen, mióta Telenornak hívják.
m.macskosz
Egyszer volt nézeteltérésem a Telenorral, emberi módon tisztáztuk, szó nélkül rendezték. A 30-as telefonomra viszont szinte havonta kapom az SMS-t, hogy változtat. Akkor melyik is a tisztességtelen? Meggyőződésem, hogy egyik sem lenne ilyen inkorrekt, ha a kormány nem avatkozna be az üzletükbe, szintén előzetes tárgyalások nélkül. Nem mellesleg az sem mindegy, hogy olyan üzletfelek, akik hatvan alkalmazottuknak tud mobilt adni, még mindig kevésbé szív, mint a kisemberek, akik minimáldíj csomagot vesznek igénybe.
radios45
@m.macskosz: úgy van, és mi fizetjük azt is, 50Ft/perc alatt nincs telefonálgatás..

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.