A kínai kamat költsége nélkül is több ezer év, mire megtérülhet a Budapest-Belgrád vasút felújításának hazánkra eső része. Újabb lépéssel került közelebb a megvalósításhoz a magyar és a szerb főváros közötti vasút korszerűsítése, amikor november 24-én Kínában a három érintett ország kormányfőinek jelenlétében aláírták az erről szóló dokumentumot. (Orbán Viktor többször is méltatta e fejlesztés jelentőségét.) E szerint az idehaza 472 milliárd forintba kerülő beruházást 85 százalékban kínai hitelből valósítják meg, 15 százalék magyar önrész mellett. Hazai tehervasúti szakemberek segítségével olyan megtérülési számítást végeztünk, ahol csak a ténylegesen forintosítható hasznot vettük figyelembe, ami érdemben a tehervonatok után fizetett pályahasználati díj (phd). A nagy terv ugyebár az, hogy a kínai COSCO társaság által üzemeltetett görögországi, pireuszi kikötői terminálokból a konténerek a felújított vonalon jutnak el Nyugat-Európába. Mivel a hitelfeltételeket nem ismerjük, kamattal nem...

Forrás: figyelo.hu
Feltöltő: Északi
Felhasználói tartalom, A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

7 hozzászólásarrow_drop_down_circle

Ez itt nem minden hozzászólás, csak az utolsó néhány. Kattintson, ha mindet olvasná!
nezelodo
Hát akkor még egy piramist is kell építeni örök hajléknak a vezérnek, hogy egyáltalán tudják, ki volt az.
simmering73
@nezelodo: Meg lesz a piramis is. Felcsút és Bicske között félúton.
Vizual
De a többi gazdasági intézkedésükkel szemben amit a Magyar Állam nevében tettek, megtérül. 1000 év ? Hát az reményteljes.
justhpeter
Addig kell Orbánnak vonatocskáznia folyamatosan.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.