Nagy kampányba fogott a magyar kormány 2012 októbere és 2015 júniusa között, hogy a munkahelyi egészség és biztonság, valamint a munkaügyi ellenőrzés területeit fejlessze, illetve hogy ezek fontosságát népszerűsítse. A cél nemes, és ahogy az lenni szokott ebben a Brüsszellel állandóan hadban álló országban, ennek jelentős része uniós pénzből ment, a projekt teljes költségvetése kicsivel több mint 3,7 milliárd forint volt. A projektnek rengeteg leágazása és alprojektje akadt, ezek közül is kiemelkedik azonban az a felvilágosító reklámfilmsorozat, melynek részei a Jó Munkahely nevű YouTube-csatornára kerültek fel az elmúlt pár hétben.
Felhasználói tartalom,
A Propeller.hu felhasználók által feltöltött tartalmakkal pörög. A felhasználók által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
10 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Tökéletes megfogalmazás.
Leírtam én is ezt egy másik hsz-emben.
Néha csinálnak pár intézkedést amire rá lehet mondani ilyen nem vót a szocik idejébe és csókolom.
Pár ezer forintot jelent most havonta az a dolog.
Azt elfelejtik,hogy a szocik óta 50%-al minimum felmentek az árak.
De az kit érdekel.A marha magyar amelyik tapsikol neki azt nem érdekli.
Sokba kerül nekünk ez az álnemzetesdi meg magyarosdi.
Viszont a támogatóiknak ugyan akkora a felelősségük ebben az egészben mint a pártjuknak.Cinkosai valahol a rendszernek.
Új hozzászólás