Utoljára a miniszterelnöksége idején tartott előadást Gyurcsány a Corvinus Egyetemen a közgazdász-hallgatóknak. És most megint. A Propeller újságírója bejutott a nem sajtónyilvános rendezvényre és élőben közvetít.

18:54 Köszönjük figyelmüket, vége az előadásnak.

18:53 A CSOK-ról kérdezik. A házasságok fele válással végződik. Óva intek mindenkit, hogy a szerelem hevében megígérjen 3 gyereket az OTP-nek. Mert válás esetén vissza kell fizetni az egészet. Ebből lehet az új devizahiteles probléma.

18:50 Inkább a gyerekem tanuljon jó egyetemen, én meg járok egy 10 éves Skodával.

18:48 Annál felemelőbb élményem nem volt az elmúlt 10 évben, mint amikor nálam lakott néhány menekült. Végre azt éreztem, hogy nem csak pofázok, meg sajtótájékoztatót tartok, hanem végre bizonyítok. 

18:44 Bevándorlás. Aki a háború elől menekül és fogja a gyerekét, azt be kell fogadnom. Aki megunta az életét ott és jobban akar élni, azt nem. Különbséget kell tenni.

18:40 Türelmetlenül akartam modernizálni. felülről nem lehet polgárosítani. Csak segíteni lehet. Az emberek nem ideológiákban hisznek, hanem körbenéznek, hogy jobban élnek-e vagy sem.

18:38 Egymásra licitálós, nagyon hülye kampány utoljára 2002-ben volt. Én nem költekezős programot hirdetek. Talán azért, mert már kormányoztam. A korral együtt talán kicsit bölcsebb lettem.

18:34 Csökkenteni kell az ÁFA-t, mert ekkora adó mellett baromi nagy a szürkegazdaság.

18:29 Mire maguk olyan öregek lesznek, mint én, addigra nem lesz orvos ebben az országban. Naponta 3 orvos és 2 nővér megy külföldre.

18:27 Hazugság, hogy az egészségügy ingyenes és mindenkinek egyformán hozzáférhető.

18:25 Egyetemek: az első évfolyamra mindenkit be kell engedni, tandíjmentesen. És bizonyítson. Így megvan a lehetősége, hogy ledolgozza a hátrányát.

18:22 Világnézetileg semleges oktatás kell. Olyan nincs, hogy a falu az egyetlen iskoláját odaadja valamelyik felekezetnek.

18:20 A legjobb tanáraim nem azok voltak, akik azt mondták, hogy ezt tanuld meg, hanem akik azt mondták, hogy kételkedj!

18:17 Pukliék csak olyan döntéseket vitatnak, amelyeket 2010 után hoztak.

18:15 "Én is egyetemen tanultam, és azt a diplomámat nem is vitatta senki!"

18:12 Infláció fölött 3-5 százalékkal kell emelni a béreket, 10 éven keresztül. Oktatásban, egészségügyben 10-15 százalékkal évente.

18:10 Internet, minimális víz és gázmennyiség legyen ingyen mindenkinek.

18:08 Gyurcsány ötlete: a NAV-on keresztül utalná a munkáltató a fizetést, így minden átlátható lenne. Nem kellene adóbevallást beadnunk évente. És az adóhatóság koppintana az orrára annak a cégnek, aki nem fizet időben munkabért.

18:04 Ahhoz, hogy egy alkalmazottamnak kifizessek egy napra 20 ezer forintot, be kell fizetni további 20 ezret. Ezért olyan kevés a bejelentett munkahely.

18:02 "Csinosabb és magasabb vagyok, mint Orbán!" – Gyurcsány belejött a poénkodásba.

18:00 Meg kell szüntetni a multik adókedvezményeit.

17: 59 Brutálisan sokat adózunk, célzott ÁFA-csökkentésre van szükség.  Törvényben ki kell mondani, hogy az internetet nem lehet megadóztatni.

17:54 Brüsszel nem azonos Moszkvával. Nyugatos országot kell teremteni.

17:52 Egyetlen dologban megdicséri Orbánékat: könnyebb lett céget alapítani. De nem biztos, hogy érdemes is – teszi hozzá.

17:49 Nagyon jó a hittan meg az erkölcstan, de helyette kicsit hasznosabb lenne az informatika meg az idegen nyelv – ironizál. Kétnyelvű közoktatást akar.

17:47 Nincs gazdasági válság, semmi nem indokolja, hogy lemaradunk a szomszédainkhoz képest.

17:45 Magyarország nem jól teljesít. A románok, szlovákok, lengyelek lehagynak minket.

17:43 "Helyes és őszinte csávó vagyok, higgyenek nekem!"

17:40 Úgy "csökken" az államadósság, hogy lenyúltak 3000 milliárd  magánnyugdíjat, ezzel csak a jövőbe toltuk a problémát.

17:36 A társadalom felső 1%-a birtokolja a magánvagyon 25%-át, az alsó 50%-a pedig a vagyon 5%-át, emiatt roppant feszültségek vannak.

17:29 Gyurcsány azzal kezdi, miről nem fog beszélni: pártpolitikáról és globális összefüggésekről biztosan nem, ígéri.

17:20 Zsúfolásig telt a terem, perceken belül kezdődik.

32 hozzászólásarrow_drop_down_circle

nyanya001
@Szókrakész: Azt hiszem értelmesebb dolgokról tart előadást
mint a szellőztető Récsöl !
Ez itt az összes hozzászólás. Kattintson, ha csak a legfrissebbeket olvasná!
Szókrakész
"és globális összefüggésekről biztosan nem, ígéri."

Persze, hogy nem!
Azonnal önmagát sározná be.
Szókrakész
A másik teremben pedig a sajátláb rühelke magyarázza a tutit a pincérkedésről.
nyanya001
@Szókrakész: Azt hiszem értelmesebb dolgokról tart előadást
mint a szellőztető Récsöl !
Cicamama55
Tisztelt Fideszes közgazdász kormánytagok! Remélem élnek a továbbképzés lehetőségével! Én a maguk helyében már csak meghallgatnám! Maguk biztosan nem teszik, már csak azért sem, mert itt nem lehetne letorkolni őt, na meg nem illene nyócévezni...
Draba
"18:08 Gyurcsány ötlete: a NAV-on keresztül utalná a munkáltató a fizetést, így minden átlátható lenne. Nem kellene adóbevallást beadnunk évente. És az adóhatóság koppintana az orrára annak a cégnek, aki nem fizet időben munkabért"

Ez tényleg egy jó ötlet,csak sosem valósul meg.
A fijjug nem tudnának lopni,és éhbérért dolgoztatni.

Lázárjankó szállodájának a lépcsőjét még mindig fogkefével,térdelve kell takarítania a közmunkásoknak?

Rohadék mocsok.
világlátó
Csak így tovább. Ma Gyurcsány, holnap egy másik ellenzékben lévő, holnapután a következő. Ez egy nagyon jó módszer arra, hogy lássuk, ki mivel áll a társadalom elé. Már korábban kezdték volna, talán előbbre járnánk. De a magát demokratikus ellenzéknek nevezők inkább a csendes paktumok hívei, kivéve a Dk.-t. Nem, nem vagyok sem tagja, sem titkos támogatója. Mégis őszintén szurkolok ennek a csapatnak, kár hogy a többi, merő féltékenységből inkább úgy mutogat Gyurcsányra, mint valami letűnt korok mielőbb felejthető politikusára.Pedig valójában jól érzik, ő még mindig potenciális ellenfele Orbán Viktornak és a tanulságokat levonva érdemes a figyelemre.Akár tetszik, akár nem, számolni érdemes vele. Az ország helyreállítása érdekében, meg kell kapnia a lehetőséget.Lehet, rámegy a politikai karrierje, mert szembe kell szállnia a bukott fidesszel, / de jó volt leírni /de szembe kell szállnia a fél ország lebutított polgárával is, akik majd megállás nélkül gyurcsányoznak meg bajnaiznak megállás nélkül.Lehet, erkölcsileg kiégetik, megsemmisítik, mert sok lúd disznót győz.Mégis, azt gondolom kell az ő belépése akárhogy is. Egyéni véleményem ez. Fenntartom.
Toby
A NAV-on kersztüli fizetés csak a normálisoknak lenne jó, a szarházi, csókos gengsztereknek nem !
Logogrif
Fletót nem kell szeretni,de Ő legalább beszél arról részleteiben is,amit jónak tart.- Majd meglátjuk ki az,aki hasonlóan kiáll a platzra és amellett,hogy szónokol - mer is polemizálni a mai fiatalokkal ?!
perfekt
A pálya szélén mindenki okos,tudja mit kellene tenni! Aztán mikor pályára kell lépnie---"elkúrja"! Ezt ő maga hirdette pártja ,és kormánya nevében! Mi a francot akar még a politikában??.
TASzSz
@Szókrakész: Komcsi ivadék mind a kettő!
világlátó
@perfekt: Hogy ki mikor mit szúrt el, az alaposabb, pontosabb, korrektebb elemzést és értelmezést, okos , tájékozott, elfogultságtól mentes partnerek vitája során " pontosítódik "
Ne legyél ennyire felszínes, ha kérhetlek. Hallgasd csak meg újra a hirhedtté vált öszödi beszédet, de vágatlanul. Hamar tisztázódik hogy mennyire a foglya volt Gyurcsány a saját pártja vezérbivalyainak. Az elszúrás a tehetetlenség következménye. Volt is, ma is, holnap is.
perfekt
@világlátó: Nem vagyok híján, az általad felsorolt erényeknek.Az objektív szemlélődés,vélemény alkotásához felül írja szubjektív gondolataimat-és a zuhanyhíradós,megnyilvánulásokat.Ezért legnagyobb sajnálatomra,kérésed okafogyottá vált.Én rövidebben jellemeztem-Gy.tevékenységét,pontosan idézvén elhíresült mondatának segítségével.S ,tisztelt@világlátó-kommmented utolsó mondatai, még el is szomorítanak.Tudod miért-mert az életből oly sokat tudó mint te--azzal mentegeted Gy-t-hogy ,s most idézlek,,,,," fogja volt Gyurcsány a sajt pártja vezérbivalyainak.Az elszúrás a tehetetlenség következménye volt " .Jó a tükröd--tekints bele,és értékeld amit írtál--talán kicsit helyre teszi nálad,mások véleményezését.Üdv.
világlátó
@perfekt: Igen, én is hibáztam, amikor olyan gyorsan a pártja kényszerpályáján kellett mozognia megállapítást fogalmaztam meg.Nyilvánvaló volt, hogy saját, egyéni intellektuális korlátai is erősen befolyásolták a kormányzás eredményességét és eredménytelenségét. Az Szdsz is rendesen bedugta a seprőnyelet a kerékpár küllői közé.Csak és kizárólag az elhiresült " elkúrtuk " . ra reagáltam.Írásodból látom, nem különbözhet oly nagyon a tájékozottságunk.Nem szeretem a " zuhanyhíradós " kommenteket, ha jól értelmezem ezt a szellemes kifejezést. Mi itt is, másutt is olyan könnyedén ítélkezünk, mintha a zsebünkben lenne a bölcsek köve.Gyurcsányról is , Bajnairól is, Orbánról is már - már minősíthetetlen értékeléseket olvashatunk itt is. A Tehetetlenség látványa azt hiszem mindenkit elszomorít.Vergődni a külső bírálók, a belső ellenzéki erők, sőt a saját párton belüli kritikusokkal , ráadásul a saját személyiségi problémákkal vagy helybenjárás a tehetetlenség miatt, vagy kitörés ebből a helyzetből valamerre.A mai állapotra ez nem jellemző. A vízió adott, az eléréséhez vezető stratégia és taktika is jól kivehető.Az erőfölény biztosított a parlamentben.De idekint már nem ilyen egyértelmű a helyzet. Gyurcsány most idekint van.
Kevésbé korlátozzák a fenti kényszerek. Vállalta a szellemi konfrontációt, a hallgatók friss, életvidám, kritikus és kíméletlen értékelésére bízta a gondolatait. Ezt én jó húzásnak tartom.
Ezért gondoltam helytelennek, kiragadni az ominózus kifejezést.Ott is és azóta is sokkal több dolog történt.
Ami mások véleményét illeti, ahogy Te , úgy mások is ellenvéleményt fogalmaznak meg, kiigazítási kérést kérnek, követelnek. Ha tudok , ha nem, válaszolok.Mint már írtam, sajnos nincs más vitapartnerem rajtatok kívül. Ezért fontosnak tartom hogy ez a módja a beszélgetésnek kultúrált mederben folyjon.Megengedhetetlen a sértegetés, remélem most is így vetted a hozzászólásomat. Mentegetem Gyurcsányt, mert menteni kell ami menthető.Nem csak azért mert nincs jobb.
vadnarancs
18:48 Annál felemelőbb élményem nem volt az elmúlt 10 évben, mint amikor nálam lakott néhány menekült. Végre azt éreztem, hogy nem csak pofázok, meg sajtótájékoztatót tartok, hanem végre bizonyítok.
18:27 Hazugság, hogy az egészségügy ingyenes és mindenkinek egyformán hozzáférhető.
17:45 Magyarország nem jól teljesít. A románok, szlovákok, lengyelek lehagynak minket.
17:36 A társadalom felső 1%-a birtokolja a magánvagyon 25%-át, az alsó 50%-a pedig a vagyon 5%-át, emiatt roppant feszültségek vannak.

Azt hiszem mindent elmondott ezekkel. Na ez a bajom a fidesszel és a magát és haverjait gazdagító csutival. Kedves narancshályogos barátaim kérlek most próbáljátok megvédeni a védhetetlent!
justhpeter
@világlátó: csak egyben nem értek egyet: Gyurcsány menthetetlen. Csak annyiban különbözik Orbántól, hogy Gyurcsány (még) nem akar Istent játszani. Orbán egy személyben dönt, nincs felmérés, hatástanulmány, szakértő, Istenként akar dönteni világról, életről. A valamit nyilvánosan megvitatni, előnyeit
justhpeter
@világlátó: csak egyben nem értek egyet: Gyurcsány menthetetlen.
Csak annyiban különbözik Orbántól, hogy Gyurcsány (még) nem akar Istent játszani. Orbán egy személyben dönt, nincs felmérés, hatástanulmány, szakértő, Istenként akar dönteni világról, életről. A valamit nyilvánosan megvitatni, előnyeit, hátrányait érvekkel alátámasztva elemezni, ez nem az Orbán világa és a fideSS káderei sem ebben szocializálódtak. A pártelnök kihirdeti a "lottószámokat" a káderek megemésztik, majd visszaböfögik.
vadnarancs
@perfekt: @világlátó: Csak annyit fűznék még hozzá, hogy GyF sok dologban naív volt a kényszerpályák mellett. Őt belülről is ekézték az ős MSZP-sek, GyF ez ellen lázadt fel az Őszödi beszédében. A csuti sem véletlenül tart tőle, a fejlettebb országok sem véletlenül őt támogatják és ismerik el. (Nem kell össze-esküvés elméleteket gyártani, ez a nyugat meg USA bábja elég vicces vád szerintem...) A diktatúra leghalványabb jeleit sem mutatta soha a kormányzása alatt. Voltak neki is rossz döntései, összességében azonban azt mondom, hogy 50-100 év múlva nem ő lesz a feketebárány a történelemkönyvekben. Ha valaki veszi a fáradságot és megnéz 1-2 független elemzést az elmúlt 20 év gazdasági mutatóiról, akkor láthatja a különbségeket. Független sajtó, sajtószabadság, szabad véleménynyilvánítás jellemezte azt a korszakot, míg ezt ma már nem nagyon mondhatjuk el. Akkor is történtek nagy lenyúlások sajnos, most azonban gátlástalanul lopnak, már arra sem figyelnek, hogy burkolva adják ezt be nekünk. GyF ki akart ebből szállni, meg akarta újítani mind a pártot, mind a szellemiséget. A vének tanácsának ez nem tetszett, nem akartak elesni a húsos fazéktól, na meg dolgozni sem akartak. Ezért történt a belső puccs, ezért dobták piacra GyF testét. Arról elfeledkeztek azonban, hogy ha GyF bukik, akkor ők is, hacsak nem lesznek árulóvá, mint pl Szili, Zuschlag és társaik. GyF karizmatikus ember az tény, én úgy gondolom, hogy alkalmas lenne vezetőnek ismét. Egy biztos, 1000x alkalmasabb, mint a csuti...
vadnarancs
@justhpeter: Orbán hatalommániás, egy agyonvert, megalázott sértődött kisgyerek, aki most hatalmat érez a kezében és azzal megpróbál visszaélni. Először a saját nyáját akarta uralni, majd az országot, később a térséget, majd egész Európát. Aztán mikor már pár elmebajos követője akadt más országokból (Bajor miniszterelnök, Azerbajdzsán, 1-2 szélső jobbos platform), akkor elkezdett Amerikának és más nagyhatalmaknak is beszólogatni, közben a másik pólus (Oroszország) valagát nyalta fényesre. Orbán álma volt, hogy az USÁ-ban hivatalosan is fogadják, na mostanra érte ezt el, 10 év uralkodás után csak kikényszerítette. Szerintem Orbán pszichiátriai eset, megalomán, hatalomvágyó, amellett erősen kleptomániás is. Folytathatnám, de ez is épp elég...
perfekt
@vadnarancs:Egyet értek 15:47 es írásoddal.Igaz az,hogy a világ dolgairól-hasonlóképen gondolkodunk.Nem azért írok-hogy a klavimat püföljem,hanem azért-hogy véleményezzek-ütköztessem, gondolataimat másokéval-mert bizony igaz,nem birtokolom a bölcsek kövét ,és érdekel az új, a másság,a gondolat szabadsága.Lehetőség szerint-nem útszéli modortalansággal keresni a közös nevezőt.Az elvét, a latin nyelv már régen megfogalmazta " Audiatur et altera pars"! Amennyiben durva a válasz: arra azt mondja a latin nyelv:"A malis vituperari laus est"!Mert aki haragszik rám, az attól az még az ő baja.Köszönöm írásod.
perfekt
@világlátó: a 16:34 es írás neked is szól.
justhpeter
@vadnarancs: Ez van. Csak ne mondja senki, hogy ezt kell szeretni.
világlátó
@justhpeter: Próbáljunk meg vitatkozni. Igaz, éppen most nincs előttem a Gyurcsány korszak pontos analizise az erények és a hibák kiértékelt sora. Nem tudok számokkal és tényekkel, pontos eseményekről, döntésekről most szolgálni.Ígérem összeszedek mindent erről az időszakról, mert csak akkor tudok tényekkel, érvekkel szolgálni Gyurcsány mellett. Azon kaptam magam, hogy a megtépett, megalázott ember mellé álltam még akkor is, ha van elég tény, érv az ő munkálkodása ellen is.De tegyük félre a személyes szimpátia dolgát, itt és most nincs helye az elvtelen elfogultságnak. Amúgy sem akarnék fogadatlan prókátor lenni.
Az Adrián értesültem Gy.F. győzelméről. Örültem. Nem esett jól a diplomamunkája körüli cirkusz. Nem esett jól több elhamarkodott intézkedése. Nem esett jól a sorozatos , pontokba szedett programja.Nem esett jól a különböző okokból való megalkuvása saját pártbéli személyiségekkel szemben.Amikor pártelnök lett és miniszterelnök, azt gondoltam, rendre utasítja saját elvbarátait. Nem tudta megtenni. Csak ezt a néhány dolgot összegezve, ha nincs biztos hátországa egy vezetőnek, a küzdelme csak felesleges erőlködés. Ne felejtsük el, hogy a fidesz - mszp egymás iránt tanúsított titkos ügyletei mindeközben virágoztak.
A levegőben ott lógott egy hajszálon a korrupció botrányokkal terhelt óriási terhe, alig várta az ellenzék hogy ez elszakadjon.Azt sem feledhetjük, hogy az ellenzék már tucatnyi kormánybuktató forgatókönyvet készíttetett szakembereivel.Alapanyagot bizonyára szolgáltatott néhány renegát mszp.-s vagy közeli áruló.Mert volt alapanyag.Gy. F. mégis a földön járt, vezetői stílusa még ekkor is demokratikus volt.A 2006.-os , az öszöd utáni hetek, hónapok már jól ismertek.Mégis kitartott, szégyenben, nyílt támadások özönében, amíg nem tudta átadni a kormányt Bajnainak.Voltak és vannak, akik ezt az időt is a terhére írják.Pedig az azonnali szégyenteljes elkullogás lett volna a teljes megsemmisülés.Szerintem.
világlátó
@justhpeter: Miután nem vagyok elég képzett , felkészült ezért csak ilyen provinciális gondolataim vannak mint például az, hogy egy Antall József után, majd Orbán Viktor után, Horn Gyula után Gyurcsány Ferenc egy merőben más stílust hozott. Ő egy már befutott kapitalista vállalkozó volt, bár gondolkodásában levetkőzhetetlenül hozta a szocializmusban tanult alapokat.
Ez a rendszerváltoztatás után 20 évvel még érthető is volt.Az EU. frissen felvett tagjaként, az EU. jóindulatától kísérve kereste a jó partitúrát, de csak a kottaállványt találta./ mint látjuk azt a partitúrát Obán tulajdonította el, de mert nem tud kottából olvasni, hát megsemmisítette, így most fecnikről pocskondiázza Brüsszelt / Talán mindannyian érzékelhettük, Gy. F. Brüsszelben meglehetősen ügyetlenül térült fordult, de ott legalább kedvelték és támogatták kezdeti lépéseit. Nem úgy mint O.V. aki a flegmatikus, piknikus alkatú emberek általános zavarában zsebrevágott kézzel vonulgat kényszeredett vigyorral a képén.
Mindebből azt terveztem kibontani, hogy meglehetősen eltérő képeket láthattunk négy évenként. Merőben más volt Antall és Gyurcsány kormányzása.Ahogy jó nagyokat kanyarodott Orbán is félbalról jobbra, aztán még jobbra, majd vissza szinte bolsevik térfélre, majd a nemzeti jobbra egészen a jobbik térfelére.Látható már, kinek mi miért sikerült.
A győztes attitüd a keresztény, konzervatív, nemzeti , a Horthy Magyarországa iránt érzett, máig a hamu alatt szunnyadó nagy Magyarország iránt érzett koronás, angyalos címeres zászlóval ékesített Mária országa nosztalgiája. Erre rátalálni többek előtt Orbán mancsaftjának sikerült. Erre fordították a sok sok milliárdot, amit mi valamennyien és még Európa népei is kénytelenek vagyunk finanszírozni. Ez folyik a hazai médiákból reggeltől estig.
Az új földbirtokos arisztokrácia , a pénzvilág hazai moguljai, az egyházak, az egyetemek, és a teljes államapparátus mind ezt szolgálja. Ebbe Gyurcsány Ferenc nem illik bele. Ha Te is így látod, értek mindent.
justhpeter
@világlátó: Az biztos, hogy nem állunk egymástól olyan messze. Az alapvető különbség Gyurcsány és Orbán között, hogy Orbánnak van elégséges zsaroló potenciálja a frakció tagjaival szemben, Gyurcsánynak nem volt. Az egyszemélyi vezetésre - nem véletlenül - mindkettő alkalmatlan. Alkatilag.
eszegfu
@perfekt: @vadnarancs: @világlátó: @justhpeter: Remélem nem hagytam ki senkit... jó volt Benneteket olvasni! Nemcsak a tartalmát kedveltem, hanem a hangnemét is!
perfekt
@eszegfu: Köszönöm.Egy hölgytől érkező,vélemény,főként ha pozitív, az duplán jól esik:)
eszegfu
@perfekt: Én csupán figyeltelek, ill. olvastalak Benneteket... nagyon "viszkettek" az ujjaim, hogy bele ne kotyogjak... de olyan jó volt ez a beszélgetésetek, hogy kár lett volna elrontani! Csak szurkolok, hogy sok ilyen legyen!
perfekt
@eszegfu: Igazán sajnálom,hogy nem írtál.Tudom,hogy a "beszélgetés" véleményeiddel, értékesebb lett volna.
eszegfu
@perfekt: Rendes vagy, ha igy gondolod... de hidd el vannak pillanatok, amikor bölcsebb hallgatni... és most ez ilyen volt!
perfekt
@eszegfu: Kedves-és kellőképpen bölcs is vagy.
világlátó
@eszegfu: @perfekt: Jó olvasni tavaszias románcotokat.Annak különösen örülök, hogy értékelitek a lelkes amatőr stílust.De nekünk csak ez jut. Az információk és a dezinformációk egyvelegéből összekövetkeztetett gondolatok.Ha többen lennénk, azt ajánlanám, válasszunk ki magunknak egy - egy hírforrást és témánként rakjuk össze azok mondatait, vonjunk le abból egy végkövetkeztetést. A napilapokból néhányat, a hetilapokból, a havonta megjelenő magazinokból, az élet és irodalomtól a szak szemlékig bezárólag.
Azt hiszem hamar beletanulhatnánk a sorok között való olvasásba is. Azt is állítom, hamar mi lehetnénk az egyik legolvasottabb közösségi portál.
Ehhez csak elhatározás kell.Vannak itt többen, akik erre igen alkalmasak. Felsorolni nem célszerű, most, mert bárkit kihagynék bizonyára rosszul esne .
Ami Gyurcsányt illeti, talán meg kellene szólítani és bevonni egy jó álnév alatt a további eszmecserére. Van ő annyira ügyes, hogy felvenné a mi hullámhosszunkon a hangot, anélkül hogy lelepleződne. Mint írtam, mentsük meg ami vagy aki megmenthető.Már eleget nyilatkoztam a mentségére, mégis ha kell leszakadok róla, mert tudom mindig jön egy új, egy talán jobb, akiről talán a legkitartóbb újságíró sem tud találni semmi terhelőt./ ilyen persze nincs, vagy ha van, annyira sótlan, hogy már nem is kell /
Ha mégsem tudnék leszakadni Gy.F.-ről, azzal kockáztatnám kialakuló félben lévő kommunikációmat Veletek. Azt hiszem ez utóbbi fontosabb.
Ma még nem láttam a mai híreket, de most pótolom. Holnapra talán lesz konkrétabb mondanivalóm, most csak örülök annak, amit írtatok.Üdv. Mindnyájatoknak !

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.