A héten kiderült, hogy járatritkításokat vezetnek be szeptembertől a fővárosban és Tarlós István ahelyett, hogy megakadályozná, inkább mellébeszél – közölte Gy. Németh Erzsébet, a DK fővárosi közgyűlési képviselője.

Az ellenzéki politikus szerint spórolásról van szó. A hírek 100 millió forintról szólnak, de a DK szerint ennyi pénzért teljesen felesleges a járatokat ritkítani – mondta.

A DK felszólítja a főpolgármestert, hogy "ne hazudjon a budapestiek szemébe", és akadályozza meg a járatritkítást. Elfogadhatatlan, hogy az iskolakezdéssel egy időben lelassítják a tömegközlekedést – mondta Gy. Németh Erzsébet, megjegyezve:

"ha Tarlós nem felső kategóriás szolgálati autóval járna, hanem BKV-val, akkor tudná, hogy mit jelent ez a járatritkítás a budapestieknek".

Tarlós István kedd este az ATV Egyenes Beszéd című műsorában azt mondta: nincs járatritkítás a budapesti tömegközlekedésben. "Ma nem lehet járatritkításról beszélni" – fogalmazott a főpolgármester, hozzátéve: a járatritkítás azt jelenti, hogy járatokat törölnek, most ilyen nincs.

Az Index írt arról, hogy szeptembertől spórolás miatt 3-5 százalékos járatszámcsökkentést tervez a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), egyebek mellett a 47-es, 49-es és az 56A jelzésű villamos, a fonódó villamosvonal, a 109-es, a 33-as, a 110-es, a 112-es, az 5-ös, a 7-es, a 8E busz, valamint több trolibusz vonalán.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
erről ma reggel ezt írtam:

A szocializmusban áremelkedés sem volt

A fonódó baromság tettestársai évődnek egymással

A derék nem-rokon rokony és a főváros ura megint bajszot akasztottak egymással a dolog persze érthető, mert nem kis részben a z együttes randalírozásaik következményeiről van szó. Legyen szó akár a budai fonódó villamosok című teljesen felesleges és értelmetlen a város közlekedését rongáló baromságról, akár az unortodox járatvariációkról.
Az újságok megszellőztették, hogy a BKK járatritkításokra készül, amit konkrét adatokkal közzé is tettek. A propaganda ezt most tagadja, sőt a derék Tarlós Pityú ezt most kim is kérte magának mondván: „nincs járatritkítás a budapesti tömegközlekedésben, és azt ő önmagában soha nem támogatna … Ma nem lehet járatritkításról beszélni, ugyanis a járatritkítás azt jelenti, hogy járatokat törölnek, most pedig ilyen nincs”. majd előjött a farbával: „a BKV 340 vonalából mintegy kilencnél kisebb menetrendkorrekciót valóban végrehajtottak”.
A duma vészesen hajat arra a dumára, mikor a szocializmusban áremelkedések helyett árkorrekciókról kellett beszélni! =))
A dolognak külön pikantériát ad, hogy „Vitézy Dávid, a BKK volt vezérigazgatója is beszállt a vitába”.
Ami érdekessége, hogy újabb bizonyíték arra, hogy míg a főpolginál pl. a 4-es metró lejáratása (a józan ésszel elvárható felszíni átszervezés helyett a párhuzamos közlekedés megerősítését csinálták édes kettesben) nála csak eszköz volt a Demszky lejáratására, addig Dávidkánál közlekedési unortodoxia! =))
oncogito
Szerintem a járatritkítás nem spórolásról szól. Spórolni akkor lehet, ha van miből.
Ha nincs, akkor az nem spórolás, hanem kényszer.
A tömegközlekedési járművek meg ha ritkábban járnak, az bizony járatritkítás, akárhogy is nevezi Tarlós elvtárs. Mint ahogy a megszorítás sem szűnik meg, ha másként nevezik.
Jobb lenne, ha beismerné, hogy gazdálkodni ők sem tudnak, akár az elődeik és átadnák a helyüket olyannak, aki helyrerántaná végre a fővárost az országgal együtt.
Tudom, hogy ez utópia, de tény, hogy ennyire lerobban nem volt ez az ország a második világháború óta. Minden építkezésük ellenére - vagy inkább pontosabban amiatt is.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.