Egy látás- vagy hallássérült gyereknek még van esélye, hogy épekkel tanuljon együtt, de egy autistának vagy egy figyelemzavarosnak már minimális. Még az integrált oktatás mellett elkötelezett iskola vezetője se látja értelmét, hogy autista gyerekeket befogadjanak az intézménybe. Eközben egy, a témában meglehetősen jártas, egy autista kisfiút nevelő édesanya szerint gyereke rettentő sokat kapott egészséges társaitól, amíg ki nem […]
Forrás:
Abcúg
RSS tartalom,
A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.
12 hozzászólásarrow_drop_down_circle
Ma egy valakik által felállított mérce határozza meg a gyerek jellemét. Ha attól eltér mát kötelezően agykurrkászhoz utalják, holott az legtöbbször csak rosszat csinál mivel nem a gyerekkel van a baj hanem a mértékegységgel.
Az gyerek aki tényleg beteg azt már a szülei nem engedik olyan helyre ahol esetleg bántódása eshet vagy hátrányára szolgál. Persze ehhez egészséges szülő is kell.
Az osztályban, ha van két olyan tanuló, akikből az egyik semmit nem ért, a másik meg rohangál az órán, ott a tanítást megette a fene! Azért van gyógypedagógia, hogy ott tanítsák az értelmi sérülteket és a képezhetetlen magatartás zavarosokat!
És ebben az esetben nemcsak a megnevezésük más, de a funkciójuk is. Ők pedig a normál iskolák alkalmazottjai. Amit Te cinikusságnak itélsz, az, sajnos, élettapasztalatomból adódóan, a való élet. Ugyanis a fenti kijelentések ún. ""normális gyerekes szülők"" száján volt képes kijönni. Mivel Téged nem ismerlek, ismerhetlek, azt hiszem, ezt nem neked kéne magadra venni, de...
Egyébiránt, ezt nem burkolt, de nyílt nácizásként hoztam példának. Mint a történelem erre oly plasztikus példát, példákat szolgáltatott.
És itt van a kutyus elhantolva.
Új hozzászólás