Noha "5-ös metróként" lett interpretálva a pár napja megjelent felhívás a déli HÉV-ek fejlesztéséről, arra semmilyen garancia nincs, hogy tényleg metrót kapnak a csepeli és ráckevei utasok. Lehet belőle villamos vagy vonat is, de, a legvalószínűbb az, hogy nem lesz az egészből semmi. Még a NIF szerint is csak 2019 után történhet meg az első kapavágás. Bármit is hoz ki ideálisnak a majdani tanulmány, addig épp elég kihívás lesz az elöregedett pálya és járműpark fenntartása is.

Forrás: hvg.hu
RSS tartalom, A cikket automatikus RSS rendszer küldte be, amely egy híroldal összes cikkét posztolja a Propeller.hu oldalára. A más híroldalak által feltöltött tartalmak nem feltétlenül tükrözik a szerkesztőség álláspontját, ezek valóságtartalmát nem áll módunkban ellenőrizni.

2 hozzászólásarrow_drop_down_circle

RonaGyuri
Komolyan nem értem! A s...ük kilóg a gatyából, a működést folyamatos gányolással tudják csak tessék-lássék fenntartani, Ennek ellenére 100 milliárdokról zagyválnak!
lusta
@RonaGyuri: Mit nem lehet ezen érteni? A megvalósítási tanulmány az smafu? Így volt az olimpiával is, meg minden mással. Óriási pénzek mennek a tanulmányokra, a szóbeli tájékoztatókra, amit nem lehet ellenőrizni, de milliárdok kerülnek e megfelelő zsebekbe.

Új hozzászólás

Hozzászólás írásához regisztráció szükséges. Regisztráljon vagy használja a belépést!


Még karakter írhatElolvastam és elfogadom a moderálási elveket.